פרויקט תמ"א 38

29 ינו

אם כבר שמעתם על תמ"א 38 אתם בוודאי מבינים כי יש לכם אפשרות ליהנות מדיור בטוח ומוגן נגד רעידות אדמה וכמו כן יש לכם אפשרות ליהנות משיפור תנאי הדיור שלכם. במסגרת תמ"א 38 תוכלו לשפר את הדירה הפרטית שלכם וליהנות ממרחב משודרג אותו אתם חולקים עם דיירים נוספים.

שינויים שתוכלו ליהנות מהם מבחינת הדירה הפרטית שלכם

חלק מהשינויים יתבצעו בתוך הדירה שלכם מבחינת שינוי גודל הדירה שלכם. אתם יכולים ליהנות משינוי בגודל הדירה שלכם כשהמרפסת שלכם תגדל או בתוספת של חדר (או הגדלה של חדר קיים). פרויקט תמ"א 38 הוא פרויקט שיכול לשנות את החיים שלכם בדירה גם מבחינת הביטחון שלכם (הרי שהפרויקט מחזק את הבניין שלכם) וגם מבחינת התחושה האישית שלכם בתוך הדירה שלכם.

שינויים שיכולים להיות בשטח הכללי

אפשר לחלק את השינויים שמתבצעים ברמה הציבורים לשניים; שינויים שמתבצעים בשטח הציבורי ושינויים שמתבצעים במרחב של הבניין והשטח המשותף של הדיירים.

  • שינויים בשטח הציבורי – שינויים בשטח הציבורי הם שינויים שיהיו בחניה של הבניין ובשטח הציבורי מבחינת הגינה. השטח עומד להשתנות וכיוון שלרוב מגדילים את שטח הדיור אז שטח הגינה הופך להיות קטן יותר. עם זאת יהיה עליכם לוודא כי יהיה לכם נוח בשטח הציבורי.
  • שינויים בשטח הבניין – בפרויקט של תמ"א 38 עושים שינוי גם בתוך הבניין עצמו. הבניין יעבור שינוי מהכניסה, בלובי, במעלית ובשטחים המשותפים של הדירות. השטחים המשותפים יעברו שינוי ואתם צריכים לדעת כי אתם מקבלים את השינוי הטוב ביותר עבורכם כשיהיה עליכם לבחון גם מה המפרט של השינויים כמו איזו מעלית תקבלו במקום המעלית הקיימת, איזה ריצוף יהיה לכם ועוד.

7

כתיבת תגובה