מנעולן בגבעתיים – שירות יום ולילה

6 אפר

אם אתם מתכוונים ממש בקרוב ליצור קשר עם מנעולן בגבעתיים, שימו לב שיש הבדל בשאלה האם אתם יוצרים איתו קשר ביום או דווקא בלילה. מדוע בכלל שתצרו קשר עם מנעולן בגבעתיים בשעות הלילה? בעיקר כשהמצב נראה בהול מאד: למשל מצב שבו ננעלתם מחוץ לבית שלכם ואיש לא נמצא שם כדי לפתוח לכם, או כאשר אתם עומדים להיכנס לרכב ומגלים שהמפתח שלכם אבד ואין שום אדם בסביבה שיכול להגיע עם מפתח רזרבי. השאלה היא – האם כדאי לחכות ליום? ומהם בעצם השיקולים?

למחיר יש השפעה

חשוב מאד לזכור שהמחיר אשר מנעולן בגבעתיים גובה עבור שירותי פריצה בלילה, הוא כמובן מחיר גבוה יותר. אתם מזעיקים את המנעולן מביתו באופן בהול בשעות שאינן נוחות – ולכן המנעולן גבו המחיר גבוה יותר. עד כמה גבוה יותר? לעתים המחיר אשר מנעולן בגבעתיים יכול להיות גבוה בכמעט 100 ש"ח יותר מהמחיר שהוא גובה מאשר מצב שבו אתם מזמינים אות ובשעות היום.
לכן, צריך גם לחשוב האם המצב דחוף. אם מדובר למשל על מצב שבו אתם נעולים מחוץ לבית בלי יכולת להיכנס או תקועים מחוץ לרכב, ברור שלא עושים כאן שיקול של מחיר – יש לפנות בהקדם אל המנעולן שיגיע כמה שיותר מהר, והתוספת של המחיר לא תהיה משמעותית מידי. במידה ולמשל זיהיתם שיש בעיה במנעול לבית שהוא לא ננעל היטב, לא חייבים להזמין את המנעולן דווקא בלילה, ואפשר גם להמתין עם הנושא לשעות הבוקר.

גם ליום בשבוע יש משמעות

שימו לב שיש התלבטות דומה במצב שבו אתם מזמינים מנעולן בגבעתיים ביום חול או בשבתות ובחגים. כמובן שגם בשבתות ובחגים, המנעולן יגבה מכם מחיר נוסף על השירות, ויש להתחשב בנושא הזה.

מנעולן בגבעתיים

כתיבת תגובה