אינויזליין בראשון לציון – יישור שיניים

21 יונ

אמצעים אורתודנטיים רבים משמשים אותנו לשם יישור שינינו. כיום כאשר אנו מעוניינים בביצוע יישור לשיניים שלנו, אנו יכולים לבחור מבין שלל אמצעים אורתודנטיים העומדים לשירותינו, אשר לכל אחד מהם היתרונות והחסרונות של השימוש בו. אחד האמצעים הטובים ביותר כיום לביצוע יישור שיניים, וללא ספק האמצעי הדיסקרטי ביותר, הינו אינויזליין בראשון לציון.

אז מה כדאי לדעת על אינויזליין בראשון לציון?

• מה זה אינויזליין בראשון לציון: אינויזליין בראשון לציון הינה בעצם שיטה בה משתמשים אורתודנטים בכדי ליישר שיניים של מטופלים בצורה נסתרת. בשיטת אינויזליין בראשון לציון עושים שימוש בפלטה שקופה אשר היא זאת האחראית לפעולת יישור השיניים, כך שאדם זר לא יכול להבחין בה ולדעת כי הנכם עוברים טיפול.
• כיצד מתאימים אינויזליין בראשון לציון: טיפול אינויזליין בראשון לציון מתחיל קודם כל בלקיחת מידות של חלל הפה של המטופל ושל שיניו. לאחר מכן יכין רופא השיניים פלטה שקופה המתאימה בדיוק לצורת שיניו ומידותיו של המטופל.
• כיצד מתבצע הטיפול: הטיפול באמצעות אינויזליין בראשון לציון הינו פשוט, וכל אשר על המטופל לבצע הינו לדאוג לשים את הפלטה על שיניו לאורך כל שעות היום, מלבד השעות בהן הוא אוכל או מצחצח שיניים. מלבד זאת, אחת לכמה שבועות יש לבצע התאמה של הפלטה לצורה החדשה של השיניים על ידי החלפתה או על ידי הוספת תוספות קטנות לשיניים עצמן, אשר גם הן אינן ניתנות לזיהוי. בכדי שהטיפול יצליח, על המטופל לשים את הפלטה כמה שיותר ולהגיע להתאמתה כנדרש.

כאשר אנו מעוניינים ביישור שיניים בצורה פרטית, ניעזר באינויזליין בראשון לציון

אין צורך שכולם ידעו שאנו מבצעים יישור שיניים, ובעזרת אינויזליין בראשון לציון כל אחד יכול ליהנות מטיפול יישור שיניים איכותי, יעיל ודיסקרטי.

אינויזליין בראשון לציון

כתיבת תגובה