הלוואה לעסק – כיצד לבחור

21 יונ

צריכים הלוואה לעסק ולא יודעים איך לבחור מקור מימון אטרקטיבי ומשתלם? בשלב הראשון כדאי שתקבלו מידע על סוגים שונים של הלוואות. זכרו שהבדלים העיקריים הם בין הלוואות שניתנות על ידי הבנק לבין הלוואות מטעם חברה חוץ בנקאית. היתרונות של הלוואה בנקאית הם ריבית נמוכה, החזר גמיש ואפשרות לפריסת תשלומים לטווח ארוך. לעומת זאת, החסרונות הם העמדת ערבים ובטחונות ולעיתים גם הגבלה של חשבון הבנק הפרטי של הלקוח.
הלוואה חוץ בנקאית היא בדרך כלל הפתרון המועדף על בעלי עסקים. כאן היתרונות הם גיוס מהיר של משאבים, אישור הלוואה בתוך זמן קצר והיעדר צורך בהעמדת ערבים או בטחונות. מנגד, החסרונות עשויים להיות ריבית גבוהה ופערים של עשרות אחוזים בהחזרי הלוואות גדולות. כמו כן, הלוואה חוץ בנקאית ניתנת על ידי חברות פרטיות וחברות אשראי, קרנות מימון ייעודיות וגופי ממשלה בערבויות המדינה.

מהו מחשבון הלוואות?

כדי לבחור הלוואה לעסק תצטרכו להשתמש במחשבון מיוחד. קודם כל, החליטו האם ברצונכם לדעת כיצד יושפע גובה התשלום בכל חודש, משך ההלוואה או גובה ההלוואה. לאחר מכן תוכלו להזין לתוך המחשבון את סכום ההלוואה הרצוי ואת התקופה בשנים. נתונים נוספים שיאפשרו לכם לדעת עד כמה הלוואה לעסק אטרקטיבית עבורכם הם החזר חודשי, ריבית והערכה של עליה שנתית ממוצעת במדד. המטרה היא לנצל את יתרונות המחשבון לטובת בדיקת סך כל ההחזר, סך כל הריבית וההצמדה והתשלום החודשי בסוף התקופה.
מחשבון הלוואות יאפשר לכם לדעת כמה שקלים תשלמו עבור כל שקל שלקחתם. הלוואה לעסק היא אמנם מכשיר פיננסי מקובל ולגיטימי, אך עליכם להשתמש בו בצורה נכונה. בדקו לעומק את מאפייני ההלוואות ובעיקר ודאו שהן מתאימות לצרכי העסק.

הלוואה לעסק

כתיבת תגובה