פלטת גבינות לשדרוג האירוע

21 יונ

פלטת גבינות היא פתרון נפלא לכל סוג של אירוע, בין אם אתם מארחים בבית, בחצר או אפילו בחיק הטבע. אפשר להזמין כל סוג של גבינות על הפלטה, גבינות קשות מכל מיני סוגים ואף גבינות רכות. אפשר לשלב גם עגבניות שרי וזיתים שחורים וכל סוג של ירק ולסדר אותם בצורה נאה ומושכת. אנו יכולים לספק פלטת גבינות ממחלבות מכל הארץ שמייצרות גבינות מיוחדות מחלב עזים וחלב כבשים. אנחנו ממליצים לקנות קרקרים טובים ולחמים משובחים ולהניח אותם בתוך סלסלה ליד פלטת הגבינות, כך האורחים יכולים ליהנות מלחמים טובים, חמאה ומגבינות טובות וטעימות.

מה אפשר לכלול בתוך פלטת גבינות

גם אם אתם מחליטים לבשל לבד ולארגן את כל האירוח לבד, פלטת גבינות משדרגת את השולחן בשלל גבינות יפות וטעימות. אנו מספקים פלטת גבינות עם גבינות קממבר, גבינות קשקוול, רוקפור, צ'דר עזים, גבינות גאודה הולנדית, פטה עזים, צפתית עזים ועוד. אנו יכולים לארגן פלטת גבינות לפי צבעים, לפי סוג החלב או לפי הבקשה שלכם, כל אחד והטעם שלו. אפשר כמובן גם לשלב גבינות רכות כמו גבינת שמנת בתוך צנצנת יפה, ממרח שמשתלב נהדר עם לחמים טעימים.

איך אפשר להזמין וליהנות מפלטת גבינות

אפשר להתרשם באתר שלנו מתמונות ובהם פלטת גבינות לאירוח. אנו ממליצים לכם ליצור קשר באמצעות טופס יצירת קשר באתר או באמצעות מספר הטלפון המופיע בו, ונציג שלנו יענה לכם ויסביר לכם על פלטת גבינות המתאימה לכם. באפשרותכם להזמין סוגים שונים של גבינות ולבקש מגשים בגדלים שונים. אנו מספקים פלטת גבינות בקוטר רחב ופלטת גבינות בקוטר קטן, תלוי בסוג האירוח ובמספר האנשים המתוכנן.

פלטת גבינות

כתיבת תגובה