חנות קריסטלים

16 אוג

היוקרה שבקריסטלים

אין דבר שובה וקסום כמו קריסטל, אבן החן הנדירה והטבעית הזו העשויה מינרלים וכל כך קשה למצוא אותה בטבע, בצבעים ייחודיים שאין חיקוי להם בשום מקום אחר. ומה יותר מעצים ונותן כוחות מלהיכנס לחנות קריסטלים ולהרגיש את העוצמות והכוח שבקריסטלים מסביבך. לחשוק באבן מסוימת המסמלת בדיוק את מה שאתם מרגישים בתוככם, הרצון והצורך שלכם באותו הרגע.

מתנת הקריסטל

חלק מהקריסטלים מסמלים ונותנים  חוזק בתחומי האהבה, ניתן למצוא אותם בחנות קריסטלים, להיעזר במוכרת שתכוון אתכם בדיוק למה שאתם מחפשים ותמצאו את הכיון והדרך לאן שאתם צריכים להגיע ומה עליכם למצוא. בקריסטלים ניתן לאגור גם תחושות שונות מאהבה, אנשים רוכשים בחנות הקריסטלים את האבנים למטרות העצמה, העשרה ואיזון. ישנם המקפידים לרכוש אבנים אלו ולפזרן בבית על מנת שיביאו לביתם אושר ושמחה.

חנות קריסטלים.jpg

ייחודיות ונדירות

ישנם קריסטלים שניתן למצוא רק בחנות קריסטלים או בתערוכות אשר ערכן גבוה בהרבה בשל האיכות הגבוהה שלהן משאר הקריסטלים, העמידות שלהן ובעיקר מפני שניתן להשיג אותם ממקומות ספציפיים מאוד בעולם, חלק מהקריסטלים ניתן למצוא רק במכרה אחד במדינה אחת בעולם.

אינסוף צורות וצבעים

למעשה אף קריסטל אינו דומה לחברו, כל אחד מהם שונה בהרכב המינרלי שלו, מה שמביא לידי שוני בצבע ובגוון, לעיתים גם כמות הברק והחזר האור שונה בגלל ההרכב המינרלי. בחנות קריסטלים ניתן לראות את כל הסוגים והמינים של הקריסטלים ולהבחין בנוסף להרכב מינרלי גם לצורה טבעית שונה – חלקם בעלי צורה קריסטלית ארוכה וגיאומטרית, חלקם בעלי מבנה רב גבישי ולכן גם בצורה מעוגלת יותר וחלקם אפילו בצורת מבנה של מערה או חצי אבן כי הרי אסור לשכוח שהמקור לכל הקריסטלים הללו הוא מהסלע.

כתיבת תגובה