סמכויותיה של ועדת ערר תל השומר

13 ינו

על ועדת ערר תל השומר ותפקידה ככלב השמירה של הדמוקרטיה

ועדת ערר תל השומר נוצרה על מנת לפקח על החלטות והמלצות ועדת מרב"ד (ועדת מטעם המכון הרפואי לבטיחות בדרכים) בנוגע לאי התאמה אישיותית של נהג כזה או אחר בהתבסס על סיבות פסיכולוגיות, התנהגותית ופסיכיאטריות. בועדה יושבים שלושה רופאים אשר מעבירים את המלצותיהם למשרד הרישוי ואשר בכוחם לשנות את החלטת ועדת מרב"ד. בכדי להשתמש בשירותיה של ועדה זו יש להגיש ערעור מפורט בדבר הסיבות שבגללן מבקש הנידון לבטל את החלטות ועדת מרב"ד ולצרף מסמכים רלוונטיים והמלצות מגורמים מקצועיים שונים.

מדוע מומלץ להשתמש בשירותיו של עורך דין במסגרת הגשת ערעור?

  • בגלל המקצועיות – עורך דין שמתעסק בהגשת בקשות אל ועדת ערר תל השומר, בדרך כלל מכיר את אופי ההתנסחות המקובל ואת הדברים שהועדה מחפשת לשמוע בכדי לקבוע כי הנהג כשיר לנהיגה מבחינה אישיותית.
  • משום שהדבר עשוי לחסוך לכם זמן רב – העברת הטיפול בהגשת הערעור לגורם מקצועי תחסוך לכם זמן רב, הן בשל העובדה כי המומחיות תקל עליו בכתיבת הערעור והן בשל העובדה שלא תיאלצו לעשות זאת לבדכם.
  • בשל סיכויי ההצלחה הגבוהים – לעורכי דין מומחים בהגשת ערעורים שכאלה קיים לרוב ניסיון הצלחה עם ועדת ערר תל השומר ומשום כך סיכוייו להצליח גם במקרה שלכם גבוהים מסיכוייכם, אשר זו כנראה הפעם הראשונה שאתם צריכים להתמודד עם ועדה זו.

כאשר מדובר ברישיון הנהיגה שלכם, אל תיקחו סיכונים מיותרים

את הערעור לועדת ערר תל השומר לא ניתן להגיש פעם אחר פעם במידה והתקבלה דחייה (קיים טווח זמן מינימאלי להגשת ערעור נוסף) ועל כן חשיבות רבה קיימת למהות הערעור שתכתבו. בדיוק מהסיבה הזו, חשוב שהערעור יהיה מנוסח בצורה שתגביר את סיכויי הצלחתו עד למקסימום האפשרי.

6

כתיבת תגובה