ניהול מצבי חירום

30 ינו

רבים מבעלי התואר הראשון כיום לא בדיוק יודעים כיצד הם יכולים להמשיך בקריירה שלהם לאחר הלימודים. לרוב מדובר על אנשים שמרגישים כי עבודה רגילה בתחום שלהם לא מספיקה עבורם. אותם אנשים לא תמיד מרגישים סיפוק רק מהתואר הראשון, אלא רוצים לקבל התמקצעות גדולה יותר. ככה הם יידעו מה תחום ההתמחות האמתי שלהם, במה הם הכי טובים, מה מייחד אותם ביחס לשאר בוגרי התואר הראשון. לרוב מדובר על אנשים עם ראייה כוללת טובה במיוחד, אבל הם גם מבינים שלכל אדם צריכה להיות התמחות בדבר אחד מסוים, שאותו הוא ידע לעשות הכי טוב. ככה כל אחד יוכל לתת מעצמו למען מטרה כוללת חשובה במיוחד. אותה מטרה יכולה להיות ניהול מצבי חירום. זאת תכנית לימודים חשובה במיוחד שיכולה להתאים למגוון רחב של אנשים ממגוון רחב של תחומי עיסוק.

מי יכול ללמוד ניהול מצבי חירום?

כאמור, ניהול מצבי חירום זאת הכשרה שיכולה להתאים לאנשים ממגוון רחב של תחומים. אבל, ישנם תחומים רלוונטיים במיוחד שאם תהיה לכם התמקצעות בניהול מצבי חירום, תוכלו להיות מובילים בתחום בזכותם. לרוב מדובר על אנשים בעלי תפקידים בכירים בשירותי החירום וההצלה – כמו פרמדיקים בכירים, כבאים, או בכירים בפיקוד העורף לדוגמא. תחום הלימודים הזה מתאים גם לבחירים במערכת הבריאות ובמערכת הרווחה. אם אתם פעילים רציניים בארגון הומניטרי, אין ספק שהתחום יכול לדבר אליכם.

%d7%a0%d7%99%d7%94%d7%95%d7%9c-%d7%9e%d7%a6%d7%91%d7%99-%d7%97%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%9d

איך מתקבלים?

תואר שני בתחום ניהול מצבי חירום פתוח לבוגרי תואר ראשון במגוון התמחויות, שסיימו עם ציון של 75 ומעלה. יש יתרון בקבלה לתכניות הלימודים בעבור מי שיש לו ניסיון תעסוקתי בתחומים הרלוונטיים, כגון ארגוני ההצלה, הבריאות, המשטרה, משרד הביטחון ועוד. לעיתים יידרשו ראיון אישי וקורסי השלמה.

כתיבת תגובה