מהו ממיר קטליטי?

23 מרץ

ממיר קטליטי הוא חלק ממערכת הפליטה של הרכב. מדובר על רכיב בצורה של צינור. הממיר מוודא כי כל שאריות פחמימניות שמגיעות אליו נשרפות. כידוע, בעת פעילות של מנוע בעירה פנימית ברכבים, נוצרים הרבה מאוד חלקיקים מזהמים שנקראים פחמימנים. מדובר על חלק נכבד מזיהום האוויר העולמי. המטרה שלנו היא כמובן לצמצם ככל האפשר את כמות זיהום האוויר, למען טובתנו בלבד, וגם כחלק מהחוק. ועל כן, כל רכב בישראל מחויב להכיל ממיר קטליטי. הממיר מבצע פעילות של שריפה. כל הפחמימנים המזהמים שמגיעים אליו לפני שהם מגיעים לאגזוז, נשרפים. כך נמנעת פליטה שלהם לאוויר בצורה מאוד משמעותית. למען האמת, רק עשירית מהחלקיקים המזהמים שנוצרים עקב פעילות המנוע נפלטים לאוויר, וזאת בזכות פעילות השריפה בממיר הקטליטי. חשוב מאוד להכיר את הרכיב הזה ולהבין את התקלות שלו. מי שא יודע מהו ממיר קטליטי, כדאי מאוד שיקרא עליו ועל התקלות שקורות בו – אולי אתם תגלו מידע חשוב על הרכב שלכם ותבינו שהוא זקוק לתיקון מידי.

678146029_o-1

מהו ממיר קטליטי חליפי?

כמו כל רכיב ברכב, גם ממיר קטליטי לא חסין מתקלות. על כן, יש כיום שוק גדול של חלפים של ממירים קטליטיים בישראל. החלפים מיוצרים בסין או בארצות הברית, כאשר החלפים האמריקאים הם איכותיים יותר בצורה משמעותית במיוחד. חשוב להקפיד כי הממיר החלופי יהיה מתאים לרכב שלכם מכל בחינה, על ידי ייעוץ עם אדם מתחום הרכב. אל תתקמצנו – זה עלול לפגוע גם בכיס וגם בבטיחות שלכם.

מהו ממיר קטליטי תקול?

מהו ממיר קטליטי תקול?  לרוב הוא ממיר רועש, אשר התפרק מסיבה כזאת או אחרת. הוא עלול לפגוע ביכולות של הרכב שלכם, וגם לפגוע בבטיחות של הנוסעים.

כתיבת תגובה