מידע חשוב על עורך דין תאונות דרכים

23 מרץ

תאונת דרכים היא הפתעה לא נעימה באמצע החיים. הן יכולות להגיע בכל מקום, גם כשאנחנו נוהגים, כשאנחנו מוסעים וגם בתור הולכי רגל. דעו שאתם לא לבד, ובמקרה כזה עורך דין תאונות דרכים יעמוד לשירותכם וישתף אתכם בידע שלו ובזכאות שמגיע לכם כדי שתקבלו את מיטב הפיצויים.
למידע נוסף על עורך דין תאונות דרכים לחץ כאן.

shutterstock_151794464-300x200

למה צריך עורך דין תאונות דרכים כשיש לי ביטוח?

אמנם לכולנו יש ביטוח חובה ברכב, אוי ואבוי אם לא, אך תהליך הגשת תביעה נגד חברת הביטוח הוא תהליך ארוך, מעייף ומייגע שבדרך כלל יניב סכום כסף אך לא תמיד את  הסכום שחשבנו שמגיע לנו. שימוש בעורך דין תאונות דרכים מייעל את התהליך, פותר המון בעיות ובזכייה בכסף שמגיע ישנו גם נתח לעורך דין תאונות דרכים, זהו שכר הטרחה שלו. סכומי הכסף שמגיעים לנפגע על כל פגיעה מופיעים ברשימה ארוכה של מקרים אצל חברות הביטוח ועורך דין תאונות דרכים יוכל להוציא סכומי כסף גבוהים יותר ועל הדרך יחסוך לכם את הניירת וההתעסקות הרבה, בטח במצב של תאונת דרכים שהיא מפגע לא נעים בפן המשפחתי והאישי.

תדעו מה מגיע לכם

אז לפי מה נקבע גובה הפיצוי?  עורך דין תאונות דרכים יעתור לבית המשפט במידה ונפגעתם בתאונה. במידה והתאונה גרמה לאחוזי נכות או לקטיעה, או כל פגיעה משמעותית אחרת, עורך דין תאונות דרכים יגשר בין הנפגע לבין חברות הביטוח וישיג סכומי פיצוי שאדם לא יוכל להגיע אליו לבד. עורך דין תאונות דרכים חייב להיות מנוסה ומיומן כיוון שמדובר על סכומי כסף משמעותיים מאוד ולקוחות שנמצאים בתקופה פגיעה מאוד גם ברמה האישית וגם ברמה הכלכלית. לעורך דין תאונות דרכים טוב יש תיקים שבהם הצליח שנוכל להתרשם לפני שכירת שירותיו כדי שנדע למה הוא מסוגל ומה כבר השיג בעבר.

כתיבת תגובה