טיסה לפיליפינים

25 מרץ

כמה עצות לפני שתזמינו טיסה לפיליפינים

רפובליקת הפיליפינים שוכנת במערב האוקיינוס השקט ומורכבת מאלפי איים. אוכלוסיית המקום עולה על 100 מיליון איש ורובה דוברת השפה האנגלית. טיסה לפיליפינים הפכה בשנים האחרונות ליעד מועדף על תיירים רבים, אלו עם הילדים, אלו שטסים בזוגות ואלו שטסים לבד ובקבוצת חברים. רגע לפני שאתם אורזים את המזוודה אל היעד הקסום מומלץ שתיקראו את העצות הבאות שהכנו עבורכם.

pianowhtside-1000x1000.jpg

הזמינו מראש כרטיס טיסה

מומלץ תמיד להזמין כרטיס טיסה לפיליפינים מראש וכמובן לדאוג כי הפספורט שלכם יהיה בתוקף. אם אתם תוהים לגביי ויזה לפיליפינים, דעו כי תוציאו אותה מיד כשתגיעו אל מנילה (אליה מגיעות הטיסות וממנה אפשר להמשיך אל היעד הבא). כל התיירים יכולים לקבל ויזה למשך 21 ימים אך אם אתם רוצים לשהות במקום יותר, דעו כי כישראלים תוכלו לבקש להאריך במקום את התקופה למשך 59 ימים שלמים. מומלץ לחשוב לאיזה יעד תרצו להגיע ולרכוש את כרטיס הטיסה אליו דרך חברה אחת.

למדו מעט על המקום אליו אתם עומדים להגיע

כדי ליהנות מחופשה מושלמת בפיליפינים אתם לא צריכים תואר ולא שעות רבות של לימוד אבל עדיין, מומלץ לקרוא מהן האטרקציות בכל אזור ולבדוק אלו מתאימים למשפחות ואלו לזוגות ולצעירים. כבר בחיפוש הראשוני אחר היעדים השונים שמציעה הרפובליקה תוכלו לגלות שפע של אפשרויות מהן כל שתצטרכו לעשות הוא לבחור מה תרצו לעשות במקום.

אתם לא צריכים יותר מדי כסף

אחד היתרונות של טיסה לפיליפינים הוא שעלות השהייה והבילוי במקום אינו יקר (ואף זול). אתם יכולים למצוא עצמכם נהנים ממלון ברמה גבוהה, לצלול, לעבור בין היעדים השונים ובמחיר שיפתיע אתכם לטובה. עם זאת, תמיד מומלץ להמיר מטבע מראש (אפשר לצאת עם דולרים ולבצע המרה במקום).

כתיבת תגובה