תמ"א 38 בת"א

3 אפר

רבים מאתנו חולמים על דירות חדשות בת"א – אבל אלה הם חלומות בלבד

אם פתחתם בשנים האחרונות איזשהו עמוד כלכלי בעיתון או אתר אינטרנט, אתם בוודאי כבר יודעים שמחירי הדירות בת"א הם לא בדיוק המחירים ההוגנים והנמוכים ביותר בשוק הדירות בארץ ובעולם. מחירי הדירות הנבנות בת"א מגיעים למיליונים רבים של שקלים, והדבר מרחיק אותנו מהחלום שלנו, שהוא לגור בדירה איכותית בעיר המרכזית בארצנו. עם זאת, לכל חלום יש גם דרכים חלופיות להגעה אליו, ואחת הדרכים שכדאי להכיר בכל מה שנוגע למגורים איכותיים בת"א היא אפשרויות של תמ"א 38 בת"א – אפשרויות עליהן נפרט מעט יותר.

באמצעות שיפוצי תמ"א 38 בת"א ניתן לחיות בדירה משופצת ומחודשת במחיר איכותי

תמ"א 38 היא תכנית שמטרתה לשפץ בניינים שתוכננו לפני 1980 ושאין בהם תשתית מיגון בפני רעידות אדמה. עם זאת, בפועל באמצעותה אנשים משפצים את הבניינים שלהם ומוסיפים חדרים לדירות, קומות לבניין, משפצים את הבית אסתטית ועיצובית ומוסיפים לו חנייה, מעלית וכדומה. ניתן להבין, אם כן, שאפשר בהחלט להשקיע בדירה ישנה יחסית בת"א, ודרך הזדמנויות של תמ"א 38 בת"א לשפץ את הבניין והדירה וכך להגיע למטרה הנכספת של מגורים איכותיים בעיר ת"א בצורה זולה ונוחה בהרבה מההשקעה בדירה חדשה.

תמ"א 38 בת"א – הזדמנות שפשוט אסור לכם לפספס

אם נקרית בדרככם הזדמנות כזו או אחרת של תמ"א 38 בת"א, דעו שזוהי הזדמנות שפשוט אסור לכם לפספס – הזדמנות לגור בעיר המרכזית והיוקרתית במדינה שלנו, בתנאי איכות חיים גבוהים למדי, ובהשקעה כלכלית מגוחכת לעומת ההשקעה בדירות חדשות בה. אסור לכם לפספס הזדמנות שכזו עבור איכות החיים שלכם.

כתיבת תגובה