ספה נפתחת למיטה זוגית

5 אוג

הספה הנפתחת למיטה זוגית מציעה פתרון קל נוח יעיל וחסכוני עבור סטודנטים הניצבים אל מול אתגר תקציבי וכמובן, גם אתגר של מקום, שכן לרוב גרים בדירות שותפים או דירות קטנות במיוחד.

האתגרים הניצבים בפני סטודנטים בישראל של היום

הסטודנטים כיום בישראל מהווים אחת משכבות האוכלוסייה המתקשות במשק מהבחינה הכלכלית, שכן מרביתם אינם עובדים במשרה מלאה או בכלל, לאור העובדה שלומדים במהלך רוב שעות היממה. לאור העובדה שהסטודנטים ניצבים מול אתגר כלכלי, לרוב נמצא אותם גרים בבית של הוריהם גם לתקופת הלימודים, במעונות שמציעה האוניברסיטה במחירים מסובסדים או בדירות שותפים אשר לרוב, ההשתתפות היחסית של כל אחד מהשותפים בשכר הדירה היא נמוכה. בכל אחת מן האופציות הללו, נותר הסטודנט במצב שבו המרחב היחידי שהוא שלו הוא חדרו הפרטי וכל יתר החללים בבית הם חללים משותפים אותם הוא חולק עם משפחתו או שותפיו למעונות או לדירה. במקרה כזה, על הסטודנט למצוא פתרונות יצירתיים שיאפשרו לו או לה גם להשתמש בחדר הזה בתור חלל למידה, גם בתור חדר שינה וכמובן, גם בתור החלל בו הם מארחים את חבריהם ומשפחתם. בתור סטודנט, החיים החברתיים הם דבר מאד דומיננטי לכן יש למצוא פתרון אידיאלי לנושא האירוח. הספה נפתחת למיטה זוגית היא אחד מהפתרונות הטובים ביותר לכך.

ספה נפתחת למיטה זוגית

הספה מיטה נפתחת למיטה זוגית כפתרון לאירוח בדירת סטודנט

הספה הנפתחת מהווה פתרון אידיאלי עבור הסטודנט שכן היא גם חסכונית מבחינת מקום וגם מבחינה כלכלית, היא דורשת רכישה של פריט אחד בלבד ולא של שני פריטי ריהוט, אשר הם מהיקרים מבין פריטי הריהוט ודורשים תקציב יחסית גדול. באמצעות הספה הנפתחת מרוויח הסטודנט מרחב אירוח חסכוני.

כתיבת תגובה