שירותיו של עו"ד המכון הרפואי

14 אוג

הרישיון שלכם נפסל בהחלטה של המרב"ד? יש לכם מה לעשות

המכון הרפואי לבטיחות בדכים או בראשי התיבות הנפוצים שלו, המרב"ד, הוא הרופא של משרד הרישוי. מכון זה יכול לשלוח לנהגים רבים זימונים להגיע לבדיקות אצלו ואם הם לא יעשו כך יישלל רישיונם. במצבים מסוימים הנהגים הם אלו שרוצים לקבל רישיון ולכן פונים למשרד הרישוי, כמו למשל נהגי אוטובוסים או נהגי משאיות, ולצד זה גם המכון יכול לזמן אליו אנשים לבדיקות כמו למשל אנשים שהתגלתה אצלם התמכרות לאלכוהול, רופאים שדיווחו על המטופלים שלהם שהם אינם כשירים לנהיגה או הביטוח הלאומי שמדווח למכון מי קביל לקצבה ובאיזה עילה, מה שיכול לגרום לו לסכן את הסביבה. אם הרישיון שלכם נפסל זה הזמן להציל את המצב עם עו"ד המכון הרפואי.

 עו"ד המכון הרפואי מומחה בכל המצבים

התכונה הכי חשובה של עו"ד המכון הרפואי הוא הניסיון שלו. הניסיון והמקצועיות הם דברים חשובים שבעזרתם גם התיק הכי סבוך יכול להיפתר בקלות ולהחזיר את הרישיון הנחשק לנהג שצריך אותו. עו"ד המכון הרפואי פנה ל-ועדת ערר בתל השומר מספר רב של פעמים, יודע כיצד להתנסח, יודע מה הם רוצים וצריכים לשמוע כדי להשתכנע וגם יודע להעריך את הסיכויים של הלקוחות שלו מראש, וכמובן הוא מיידע אותם על כך. עורך הדין אחראי לגיוס המסמכים הרלוונטיים כדי לסייע בהחזרת הרישיון וממליץ על תכנית פעולה מתאימה

כיצד לבחור את עו"ד המכון הרפואי?

כדי לבחור את עו"ד המכון הרפואי הטוב ביותר עבורכם צריך לחפש עורכי דין באזור מגורכם כך יהיה לכם יותר קל להיפגש איתם וכמובן אלו שמקבלים הכי הרבה המלצות. חשוב לבחור עורך דין עם קבלות, אחד כזה שסיכויי ההצלחה שלו גבוהים והוא משדר לכם מקצועיות ושליטה בעניינים.

כתיבת תגובה