קייטרינג בשרי

14 ספט

בשר איכותי לכל אירוע

קייטרינג בשרי מתאים לכל סוגי האירועים. חתונות ענק, ברית מילה או חינה, בר מצוות ובת מצוות וגם לאירועים שחוגגים בבית. אין כמו להגיע לאירוע ולגלות שכבר הבשרים האיכותיים והעסיסיים ביותר מחכים על האש למוזמנים שמגיעים וקייטרינג בשרי של מוזה קייטרינג עושה את ההבדל. כשבוחרים קייטרינג לאירועים יש הרבה פרמטרים שצריך להתחשב בהם. מצד אחד איכות הבשר חייבת להיות גבוהה ולעמוד ברף הגבוה ביותר, הגיוון צריך להיות גדול ויכול להציב סטנדרטים חדשים וכמובן גם השירות צריך להיות אדיב ומיומן, כדי שאף אחד לא יישאר רעב.

סלטים מגוונים לצבעים מושלמים

אנחנו במוזה קייטרינג דואגים לכל מה שמסביב ולא רק לבשר עצמו. אמנם קייטרינג בשרי חייב להתחיל מבשר איכותי ללא פשרות אך כדי לצבוע את השולחן בצבעים נוספים שיצרו הרמוניה ויתנו לבשר לרדת כמו שצריך אנחנו במוזה קייטרינג מציעים לכם ליהנות מסלטים עשירים במיוחד. סלט מיונז, סלט חצילים בכל מיני סוגים, טאבולה, סלטי כרוב לבן וסגול, סלט עגבניות שרי ועוד רבים אחרים מחכים לכם לבר סלטים עשיר במיוחד כדי למלא את החלל בצלחת שהסטייק לא תפס, ואנו מבטיחים לכם שלא תצאו רעבים.

קייטרינג בשרי.jpg

תוספות מתאימות לבשר עסיסי

כדי להשלים את הטעם העדין והרך של הבשרים שלנו במוזה קייטרינג, כל קייטרינג בשרי אצלנו מלווה בתופסות עסיסיות וטעימות לא פחות. אם הייתם רגילים לקבל חצי תפוח אדמה ליד כל מנה בשרית אצלנו במוזה קייטרינג ייקבע לכם רף חדש שיגרום לכם להישאר איתנו בכל אירוע כמו כל הלקוחות האחרים שלנו. תפוחי אדמה עסיסיים על האש זה רק ההתחלה שיהיו לכם אפשרויות רבות כמו סיגרים ממולאים, אורז מאודה במגוון רחב שלסגנונות, אנטיפסטי מוקפץ, תבשילים שונים והרשימה עוד ארוכה.

כתיבת תגובה