מענה אנושי

13 פבר

חשיבותו של שירות מענה אנושי

כל אדם מגיע מדי פעם לסיטואציה בה הוא זקוק לסיוע מטעם חברה ממנה רכש מוצר מסוים או מספק שירות כדוגמת כבלים, אינטרנט או טלפון. בעבר, קבלת שירות הייתה עניין מסורבל אשר דרש מאתנו לבצע מספר רב של שיחות טלפון עד לקבלת מענה אנושי. כאשר מתעוררת בעיה טכנית באחד השירותים הביתיים או העסקיים, חשיבותו של מענה מהיר ויעיל גדלה עשרות מונים. אמנם, ברוב המקרים קיימת אפשרות ליצירת קשר עם החברה דרך דואר אלקטרוני או אתר אינטרנט אך כאשר יש צורך בפתרון דחוף של בעיה, מענה אנושי מהווה עדיין את השיטה הטובה והיעילה ביותר.

סוגי מענה אנושי

כאשר מדובר בחברה גדולה המספקת שירות ללקוחות רבים, קיים בדרך כלל מוקד מענה אנושי ייעודי המאפשר לנו ליצור קשר בכל שעה כמעט על מנת לפתור בעיות טכניות ואחרות. במידה ומדובר בעסק קטן או בינוני, ברוב המקרים לא ניתן ליצור קשר עם בית העסק מחוץ לשעות העבודה. מצב זה יוצר בעיה שכן במהלך היום, קשה למצוא זמן אותו ניתן להקדיש למטרה זו בלבד ועל כן, אנשים רבים אינם זוכים לשירות לו הם זקוקים. בשל כך, בתי עסק רבים עושים שימוש בשירות של מוקד חיצוני הפעיל במהלך כל שעות היממה. נציג השירות במוקד אמנם איננו מצויד בכלים המתאימים לפתרון הבעיה אך יכול להעביר הודעה ואף הודעה דחופה אל בית העסק. לאחר מכן, נציג מטעם העסק יחזור אלינו במהלך שעות העבודה או במקרים דחופים באופן מידי. במידה והבעיה איננה דחופה או שמא אין באפשרותנו למצוא פנאי לבצע את שיחת הטלפון, נוכל לשלוח דואר אלקטרוני המתאר את הבעיה ולנסות לפתור אותה בדרך זו.

כתיבת תגובה