פניה אל עו"ד המכון הרפואי

24 פבר

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים הוא מוסד בעל תפקיד חשוב שצריך להכיר

רפואה תעבורתית היא תחום שהגוף הממונה עליו בישראל הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, או בקיצור המרב"ד. תחום זה הוא חשוב ביותר, והוא נוגע ליכולת שלנו כמדינה להבטיח נסיעה כמה שיותר בטוחה בכבישים שלנו, על ידי נטרול סיכונים שקשורים למצבים בריאותיים של נהגים, שיכולים להוות סכנה. מצבים כמו מחלות נפשיות, סוכרת שיכולה להוביל להתמוטטות, נכויות שונות וכדומה – כולם יכולים להוות גורמי סיכון על הכביש, והמרב"ד צריך לנתח כל מקרה ולהחליט האם האדם כשיר לנהוג, ומהן ההגבלות או ההתאמות שיש לבצע בכדי לאפשר זאת אם בכלל. עו"ד המכון הרפואי הוא הכתובת שלנו לעבודה מול המרב"ד כאזרחים.

עו"ד המכון הרפואי – הכתובת במצבים בהם ישנה שלילה לא מוצדקת

ישנם לא מעט מצבים שאנחנו מכירים היטב, בהם המרב"ד מחליט על שלילת רישיון של אזרח על בסיס חוסר כשירות רפואית או אי התאמה אישיותית. מצבים אלה יכולים בהחלט גם להיות מוצדקים, אך ישנם לא מעט מצבים של אנשים נורמטיביים שמנהלים אורח חיים בריא, ואין כל סיכון אמיתי בעלייה שלהם על ההגה מלבד היסטוריה בעייתית או מצב שנמצא בשליטה, ועדיין רישיונם נשלל. במצב זה, עו"ד המכון הרפואי הוא הגורם המקצועי אליו פונים לייצוג מול המרב"ד, ולשיפור משמעותית של הסיכוי להחזיר את רישיון הנהיגה שלנו.

אם אתם זקוקים לעו"ד המכון הרפואי, ודאו שאתם פונים לעו"ד שמתמחה בתחום

במידה ואתם שוקלים פניה אל עו"ד המכון הרפואי, אתם צריכים לוודא שאתם פונים לגורם משפטי ברמה הגבוהה ביותר שמתמחה בתחום זה באופן ספציפי. רק מי שעוסק ברפואה תעבורתית מבחינה משפטית באופן קבוע, ויודע לפעול בתחום זה בצורה המקצועית ביותר, ייתן לכם באמת את הסיכוי להחזיר את רישיון הנהיגה שלכם.

כתיבת תגובה