פתיחת קלפי טארוט

26 אוק

פתיחת קלפי טארוט יכולה להיות חוויה נהדרת לכל אחד והיא יכול להסביר לכם הרבה דברים על עצמכם. האם באמת אפשר לקרוא בן אדם רק מהקלפים שהוא בוחר? למעשה, הקלפים הם בסך הכול כלי עזר כדי להבין אתכם. מבולבלים? הנה כמה דברים שאתם צריכים לדעת שישנו את דעתכם.

בחירת הקלפים היא רק השלב הראשון

אין ספק שהפתיחה של הקלפים היא המעשה דומיננטי שיקבע את המשך השיחה אך חשוב להבין מה ההיגיון מאחוריה. האם הקלפים באמת יכולים להסביר עליכם כל מיני דברים? למעשה אתם אלו שבוחרים את הקלפים לפי האינטואיציה שלכם ולכן הם אומרים עליכם לא מעט. יכול להיות שתעדיפו קלפים בהירים, יכול להיות שתעדיפו קלפים כהים, אולי כאלו שרומזים על בעיות בזוגיות ואולי כאלו שפשוט נראים לכם בולטים יותר עם הרבה פרטים. במהלך פתיחת קלפי טארוט הפותחת תדע עליכם לא מעט רק מהקלפים שתבחרו אל זה לא הסוף.

שאלות מכוונות שאמורות להכיר אתכם

אחרי שבחרתם את הקלפים הפותחת כמובן תרצה לשאול אתכם כל מיני דברים וזאת במטרה לדעת עליכם עוד כמה דברים שאולי אתם לא חושפים. השאלות שלה יכולות להישמע לכם טיפה כלליות אך בסופו של דבר מה שחשוב הן התשובות שלכם. ככל שתענו בצורה אמיתית ומדויקת יותר כך תוכלו להבין את עצמכם והיא גם תוכל לכוון אתכם יותר ולסייע לכם.

הבנה של הרצונות והחששות שלכם

ככל השיחה תתקדם ותכירו יותר טוב פתיחת קלפי טארוט תתמקד יותר בבעיות שלכם, ברצונות שלכם וחששות שלכם. למעשה, מהבנה של כל אלו אפשר ללמוד עליכם הרבה ואז אפשר גם לסייע לכם. לפעמים אתם תקבלו את התשובות שאתם רוצים לקבל ולעתים תקבלו תשובות שלא תאהבו, אך בסופו של דבר היכולת הבין אישית של פותחת הקלפים יכולה להועיל.

כתיבת תגובה