קורס GMAT

26 אוק

למי עדיף לבחור בקורס GMAT ולא בהכנה עם מורה פרטי? יכול להיות שאתם מהאנשים שדווקא קורס GMAT יתאים להם וזה הזמן להבין מה היתרונות שלו ולמי הוא באמת מתאים. זה הזמן להבין מה מתאים למי ובמה זה תלוי, ואם אתם עומדים לקראת מבחן GMAT  כדאי שתמשיכו לקרוא.

מי מעדיף ללמוד בקבוצה?

יש אנשים שיעדיפו שהחניכה תהיה כמה שיותר אישית ויש כאלו שיעדיפו דווקא ללמוד בקבוצה. אם אתם מאלו שמעדיפים ללמוד קבוצה או לחלופין לא מעוניינים ללמוד בקורס אישי עם יחס של אחד על אחד, כמובן קורס GMAT יהיה הבחירה הכי טובה. יש אנשים שפשוט מתביישים ללמוד במתכונת אחד על אחד ושכל אור הזרקורים עליהם ולכן בחירת מורה פרטי לGMAT לא תהיה בחירה נבונה.

מה עם אלו שמעדיפים מסגרת?

עוד אחת מהסיבות מדוע אנשים מעדיפים ללכת אל קורס GMAT ולדעתם הוא נוח יותר היא כמובן המסגרת. אמנם גם מורה פרטי לGMAT יכול לסדר לכם מסגרת אך בגלל שמדובר רק בכם ולא בעוד תלמידים, לא באמת מדובר במסגרת קבועה. כאשר אתם נמצאים בקורס GMAT יש לכם שעות קבועות ומסודרות ללמידה במקום שדורש את ההגעה שלכם ולא עד הבית וזה משפיע על הלמידה עצמה.

להיות עם עוד אנשים בסירה

יש אנשים שיעדיפו ללמוד בקבוצה כי כך הם יכולים להיעזר אחד בשני. אמנם בכל מצב ולא משנה באיזו למידה תבחרו תוכלו לשאול איזה שאלה שתרצו כמעט בכל שעות היממה אך חשוב לזכור שלעתים כדאי להיעזר בחברים ללימודים שיסבירו לכם מה שיכול להיות רעיון טוב יותר ללמידה משותפת. במידה ואתם מבצעים תרגולים או סימולציות בבית עם חברים לקורס זה יכול להיות מניע חשוב ומוטיבציה שתעשה את ההבדל בין למידה אפקטיבית ללא אפקטיבית.

כתיבת תגובה