הלוואה לרכב יד שניה מסוגים שונים

23 אפר

האם יש הלוואות על רכבי יוקרה?

הלוואה לרכב יד שניה יכולה להינתן גם על רכבי יוקרה. כמובן שאי אפשר לדבר על הנושא בכלליות כי לכל לקוח יש את היכולות הכלכליות שלו, ויכול להיות שחברות המימון יסרבו להעניק לאותו אדם הלוואה. עם זאת, בכל זאת חשוב לזכור כי לא משנה באיזה רכב מדובר, אפילו אם מדובר על מרצדס או ב.מ.וו, ניתן לקבל עליו הלוואה לפי יכולת ההחזר שלכם. יש חברות שמשווקות את ההלוואות האלו במיוחד כי הן פונות לקהל יעד מבוסס יותר או כזה שמתיימר להיות מבוסס יותר, אך רוב חברות המימון שמעניקות הלוואות לרכבים יד שנייה יספקו הלוואות גם לרכבים אלו.

האם יש הלוואות על רכבים ישנים מאוד?

יכול להיות שהחלטתם לקנות רכב ישן מאוד, נאמר שנת 2004. במצב כזה יש בעיה כי מצד אחד הסכום עליו נמוך מאוד, אך מצד שני הערך שלו הולך ויורד באופן דרמטי וסביר להניח שאף אחד אחריכם כבר לא ירצה לקנות אותו. בדרך כלל סכומים נמוכים כאלו לא מצריכים הלוואה אך אם יש לקוח שמעוניין לקחת הלוואה לרכב יד שניה ישן מאוד, הוא יוכל לקבל אותו יש סיכוי שגוף המימון יקבע ריבית גבוהה יותר בשל הסיכון של אי העמידה בהחזרים החודשיים, ואי היכולת למכור אותו ולקבל חלק מהסכום.

האם ההלוואה קשורה לחשבון הבנק?

הלוואה לרכב יד שניה קשורה לחשבון הבנק של הלקוח כמו גם למשכורת שלו, לנכסים שיש לו ועוד גורמים משמעותיים לגבי ההכנסה שלו. ככל שהוא יציג יכולות כלכליות מרשימות יותר להחזרת ההלוואה הוא יוכל ליהנות מהצעה הרבה יותר אטרקטיבית. כאשר יש יכולת החזר גבוהה כך גם יכולת המיקוח של הלווה עולה וזה דבר שכל אחד שמגיע לקבלת הלוואה צריך לזכור.

 

 

כתיבת תגובה