שולחנות אוכל

25 אפר

איפה הכי כדאי לשים שולחנות אוכל?

מיקום נכון של שולחנות אוכל עשוי להשפיע על כל חלל הפנים ועיצוב הבית. בעזרת מיקום מדויק אפשר למשל לשפר את איכות החיים של המשפחה ולהבטיח שהם יבלו יותר זמן איכות משותף סביב השולחן, או לחסוך במקום ובמעברים. יתרה על כך, המיקום של השולחנות יקבע את הרושם הראשוני שאותו יקבלו האורחים ולכן במקרים מסוימים הוא גם משפיע על ערך הנכס והדירה לפני השכרה או מכירה.

השאלה החשובה בהקשר הזה היא מה המיקום האידיאלי עבור שולחנות אוכל. מצד אחד, ברוב הבתים הפרטיים הנטייה היא לשים את השולחנות במטבח או בפינת האוכל עצמה. הבעיה היא שבפינת האוכל או במטבח לא תמיד יש מספיק מקום וחלל שמסוגל להכיל גם את השולחנות וגם את הכיסאות ושאר הרהיטים. יתרה על כך, יש מטבחים שבהם פינת האוכל היא חלק בלתי נפרד מהסלון.

שולחנות אוכל

כך תבחרו מקום עבור השולחן

בשביל לדעת איפה הכי כדאי לשים שולחנות אוכל צריך להשוות בין הרהיטים הקיימים ולוודא שכל אחד מהם נמצא במקום האידיאלי עבורו. ראשית, מומלץ להיפטר מרהיטים מיותרים שאין בהם צורך ואפשר גם לשאוב השראה מקטלוג עיצובים ומאולמות תצוגה. אם רוצים לנצל את ההזדמנות על מנת לעצב מחדש את כל חלל הפנים של הבית, אפשר לעשות זאת בעזרת התייעצות עם אנשי מקצוע כמו אדריכלים ומעצבי פנים.

שנית, מומלץ לבחור שולחנות אוכל לפי מספר הנפשות במשפחה. הורים לילדים קטנים למשל צריכים לקחת בחשבון את המקום של כיסא התינוק ליד השולחן, בעוד בעלי משפחות עם ילדים גדולים יהיו חייבים לחשוב על צירוף כיסאות רגילים. בסופו של דבר, הסוד הוא התאמה של שולחנות אוכל לצרכים הקיימים וניצול היתרונות שלהם.

כתיבת תגובה