מעלונים לבתים פרטיים

29 אפר

בעלי מוגבלויות, מבוגרים וקשישים זקוקים לעיתים לפתרונות שינוע גם בתוך הבית הפרטי שלהם. פתרונות אלו מאפשרים לכל מי שיש לו מוגבלות פיזית להישאר בקהילה ולשמור על רמת חיים מסוימת.

את הפתרונות ניתן להתאים לצרכים של גברים ונשים ואף לדאוג מראש לכך שהם יעלו בקנה אחד עם המלצות רפואיות. חוץ מזה, המימון של מעלונים לבתים פרטיים לדוגמא מסובסד בחלק מהמקרים דרך חברות הביטוח הפרטיות או קופות החולים.

למה יש כיום ביקוש גבוה למעלונים?

מעלונים לבתים פרטיים הפכו בשנים האחרונות למצרך מבוקש מאוד. הסיבה לכך היא קודם כל עלייה בתוחלת החיים, שגורמת לכך שמבוגרים וקשישים ירצו להמשיך לחיות בבית שלהם בלי לעבור לבתי אבות ומוסדות דיור מוגן. כל עוד המצב הבריאותי של מבוגרים מאפשר זאת, מעלונים עוזרים להם להתנהל ומונעים עוגמת נפש וסיכונים.

מעבר לכך, מעלונים לבתים פרטיים שכיחים יותר מאשר בעבר בגלל המחיר הזול. שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וחומרי גלם זמינים מורידים משמעותית את המחיר של המעלונים. ככל שהמחיר זול יותר, כך עולה הסיכוי שמבוגרים ובעלי מוגבלויות צעירים יוכלו להשיג את פתרונות העזר ולשלב אותם בבית הפרטי.

כך בוחרים מעלונים

הבעיה היא שהיצע רחב של מעלונים לא תמיד מבטיח בחירה נכונה. הטעות הנפוצה היא למשל לבחור מעלונים לבית פרטי לפי המחיר בלבד, בעוד בפועל יש לקחת בחשבון את המפרט הטכני. רק בעזרת סקירה מקיפה של המפרט הטכני ניתן לדעת למי המעלון מתאים, מה היכולות שלו ובאיזה אופן אפשר להפיק ממנו תועלת.

לבסוף, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ועם הרופא לגבי ההבדלים בין סוגים שונים של מעלונים. שירותי הייעוץ מותאמים לצרכים של קשישים ובעלי מוגבלויות ויש בהם התייחסות לרקע הרפואי.

 

כתיבת תגובה