מבחן ג'ימט

27 מאי

מבחן ג'ימט הוא ללא ספק אחד המבחנים הקשים ביותר שתעברו. מבחן זה דומה מאוד למבחן הפסיכומטרי המוכר אך הוא יכול להיות הרבה יותר קל אם תתכוננו אליו עם צוות מקצועי. זה בדיוק הזמן להבין כיצד מבחן ג'ימט יכול להיות מבחן פשוט יותר עבורכם וכיצד אפשר להתכונן בהתאם לצרכים שלכם.

אפשר להתכונן עם מורה פרטי

מי שרוצה להתכונן למבחן ג'ימט יכול לבחור באופציה של המורה הפרטי. המורה הפרטי יכול להיות הרבה יותר טוב מכול קורס הכנה בגלל שהלמידה עמו תהיה אישית. אמנם הלמידה הזו תעלה לכם יותר ומורה פרטי יכול לעתים לעלות אפילו 500 שקלים ומעלה לשיעור אך בכל זאת זה דבר שאתם צריכים לשקול. מורה פרטי כהכנה למבחן ג'ימט יכול להיות איכותי במיוחד בעיקר בגלל שאתם לומדים בקצב שלכם וכמובן בבית שלכם, שזה הדבר הכי נוח שיש.

אפשר להתכונן עם קורס הכנה

מי שרוצה להתכונן למבחן ג'ימט ברגל ימין אך לא מעוניין להתמודד עם הוצאות גבוהות מאוד יכול לעשות זאת עם קורס הכנה. קורס הכנה יכול להיות קורס מעולה שיכניס אתכם ללמידה הנדרשת למעבר של מבחן כה ארוך אך חשוב לבחור אותו היטב. יש קורסי הכנה של מבחן ג'ימט שיכינו אתכם יחד עם עוד 25 תלמידים ויש כאלו שיכינו אתכם עם עוד 9 אנשים בלבד. זה הבדל גדול מאוד שאתם חייבים לקחת בחשבון.

כיצד נבחר את ההכנה המתאימה?

כדי לבחור את ההכנה המתאימה אתם צריכים קודם כל להחליט מה עדיף לכם, מורה פרטי או קורס הכנה. אחרי שתשאלו את עצמכם את השאלה הזו תצטרכו לבצע סקר שוק בין האופציות לפי מה שבחרתם, כאשר יש צורך להתחשב גם במחיר, בזמינות, גם בניסיון וכמובן גם ברושם הראשוני.

 

 

כתיבת תגובה