עמותות התנדבות

27 מאי

אולי נראה לכם שעמותות התנדבות יכולות להיות די לחייהם של אנשים רבים אך ההיפך הוא הנכון. אפילו עמותות התנדבות יחסית קטנות שאין להן תקציב גבוה מידי יכולות לשנות את חייהם של נשים רבים. זה הזמן להבין עד כמה הן חשובות לחייהם של אותם אנשים ומי הם אותם אנשים בכלל.

למי מסייעות עמותות התנדבות?

עמותות התנדבות יכולות לסייע למגוון רחב של אנשים בכל מיני תחומים. יש עמותות התנדבות שיכולות לעזור לקשישים, יש עמותות התנדבות שיסייעו בעיקר לניצולי שואה, יש כאלו שיעזרו לנזקקים ויש כאלו שבכלל יעזרו לזולת כמו למשל אלו שדואגות לנקות חופים או צער בעלי חיים. יש כל כך הרבה עמותות התנדבות כך שהעולם שלנו יהיה טוב יותר עמן אם כי צריך לזכור כי אותן עמותות לא תמיד שורדות ולעתים נסגרות כי אין להן מימון מספיק.

חשיבות מכרעת לעניין הכלכלי

יש חשיבות מכרעת לעניין הכספי על התנהלות העמותה. אם לעמותה אין מקורות הכנסה היא מתבססת על תרומות כאשר גם ככה התרומות מגיעות בעיקר לפני חגים או מועדים מיוחדים אחרים ולא סתם כך בשוטף, בעיקר אם מדובר בעמותות יחסית קטנות. לכן צריך לזכור כי יש חשיבות מכרעת לעניין הכלכלי וזה לא אומר לכם רק שאתם צריכים לתרום אלא מסביר עד כמה חשוב להתנדב, כי הרי עמותות אלו ממש לא יכולות להרשות לעצמם לשלם משכורת לעובדים.

יש משמעות גם לעניין הרגשי

לאותם אנשים שזקוקים לעמותות התנדבות יש חשיבות אדירה גם מבחינה כלכלית וגם מבחינה רגשית. מבחינה כלכלית יש אנשים שאין להם אוכל חם על השולחן אם עמותות התנדבות לא עוזרות להם. מצד שני חשוב לזכור כי גם האכפתיות והיחס שנותנים לאותם אנשים עושה להם שמח בלב.

כתיבת תגובה