כל מה שצריך לדעת על מענה אנושי

9 פבר

מענה אנושי נועד על מנת לאפשר תקשורת פתוחה בין העסק ובין הלקוחות שלו. כתוצאה מכך, מענה מן הסוג הזה רלוונטי עבור כל סוגי העסקים ובכל מקום בעולם. אם העסק רוצה לשמור על לקוחות מרוצים ולהגדיל את הסיכוי לגיוס של לקוחות חדשים, עליו לדאוג להפעלה תקינה ומקצועית של מוקד שירות. בתוך המוקד הזה, רצוי שהמענה יהיה אנושי ולא ממוחשב ושהלקוח יקבל תשובות מבני אדם ולא ממערכת אוטומטית.

כדאי לדעת שאת ההפעלה של מענה אנושי אפשר לבצע בשיטה של מיקור חוץ או באופן עצמאי. אם בוחרים בהפעלה עצמאית של מוקד מן הסוג הזה, מגדילים את הסיכוי לשלוט בתכנים ובתקשורת בין הלקוחות לבין העסק. מצד שני, הקמה של המוקד עלולה להיות משימה מסורבלת ומאוד יקרה. האלטרנטיבה להקמת מוקד שכולל בתוכו מענה אנושי הוא מענה אנושי במיקור חוץ. בשיטה של מיקור חוץ, בעלי עסקים משלמים סכום מסוים מדי חודש או מדי שנה וכך מקבלים את השירות מחברה אחרת. עם זאת, גם בחברה החיצונית יש אנשי מקצוע שמספקים את המענה המקיף ביותר עבור העסק והלקוחות שלו.

בחירת מענה אנושי במיקור חוץ

מענה אנושי משמש לעיתים קרובות ככרטיס הביקור של העסק. כאשר בעלי עסקים בוחרים להשתמש בשיטה של מענה אנושי במיקור חוץ, עליהם לבחור אותו בצורה נכונה. בחירה נכונה של המענה האנושי תתייחס למשל לנתונים כמו מספר העובדים שיש בו, מספר שנות הניסיון בטיפול בנושאים שקשורים אל תחומי הליבה בפעילות העסק וכן הלאה.

לסיכום, בחירה נכונה של מענה אנושי במיקור חוץ שווה את ההשקעה. כאשר בעלי עסקים משלבים את המענה האנושי בהתנהלות השוטפת שלהם, הם מרוויחים לקוחות מרוצים והכנסות גבוהות יותר.

כתיבת תגובה