טיול לפיליפינים במהלך ירח דבש

18 פבר

אחד היתרונות של טיול לפיליפינים הוא שניתן לשלב אותו תוך כדי ירח דבש. כאשר משלבים את הטיול בירח דבש, מרוויחים ערך מוסף בכל הנוגע לניצול נכון של הזמן וגם לחיסכון בהוצאות. הניצול של הזמן בא לידי ביטוי למשל בכך שלא צריך לבזבז ימי עבודה על מעבר בין יעדים ומדינות, בעוד החיסכון בהוצאות נובע מעצם זה שהבילוי בפיליפינים חסכוני ומשתלם. חוץ מזה, טיול לפיליפינים מתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים ואפשר לתכנן אותו עוד מהארץ.

תכנון טיול לפיליפינים תוך כדי ירח דבש מתחיל בהגדרת תקציב, סדר עדיפויות וצרכים. הגדרת התקציב היא פונקציה של סכום הכסף שאותו רוצים להשקיע רק בטיול או בכל החופשה, בעוד סדר העדיפויות כבר תלוי בטעם האישי של כל אחד מבני הזוג. בנוגע לצרכים, יש להביא בחשבון את התקופה שבה יוצאים לטיול ואת השפעת תנאי מזג האוויר והאקלים על הרלוונטיות של פעילויות מסוימות לעומת אחרות.

כמה עולה טיול לפיליפינים בירח דבש?

החדשות הטובות הן שכיום ניתן לתכנן טיול לפיליפינים גם תוך כדי ירח דבש אבל בלי לחרוג מתוך מסגרת התקציב. בשביל לעשות את זה, התנאי הוא לגלות גמישות מסוימת בתאריכים ובתקופה שבה עולים על טיסה. ככל שיש יותר גמישות סביב הטיסה, כך עולה הסיכוי למצוא דיל משתלם שכולל בתוכו גם העברות וגם את בתי המלון.

דרך נוספת לדעת מראש כמה יעלה טיול לפיליפינים תוך כדי ירח דבש היא להצטרף לקבוצה מאורגנת. כאן החיסרון הוא שבני זוג בירח דבש יתקשו לקבל פרטיות, אך היתרון הוא שיש אנשי מקצוע שלוקחים על עצמם אחריות מלאה בכל הנוגע להפקה ולתכנון המסלול עם האטרקציות והפעילויות השונות.

כתיבת תגובה