איך בוחרים מעלון לכסא גלגלים?

10 מאי

בחירה נכונה של מעלון לכסא גלגלים צריכה לעלות בקנה אחד עם הדרישות של קהל היעד. בשביל להתאים בין המאפיינים של המעלון לבין הדרישות של מי שעומד להשתמש בו, כדאי למשל לבדוק מה משקל ההרמה המקסימאלי. על בסיס משקל ההרמה המקסימאלי ניתן לדעת באיזה מעלון לבחור ומה הסיכוי לכך שהיא תעשה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר.

מלבד משקל הרמה מקסימאלי שמשמש להשוואה בין דגמים שונים של מעלון לכסא גלגלים, צריך לבדוק גם את אפשרויות ההתקנה. כאן יש מגוון רחב של אפשרויות התקנה ובהן למשל התקנה של מעלון פנים, התקנה של מעלון חוץ, התקנה של מעלון שמתאים גם לפנים וגם לחוץ, התקנה של מעלון בלי או עם פיר וכן הלאה. מטבע הדברים, אנשים בכיסאות גלגלים לא בהכרח אמורים לדעת איזה שיקולים טכניים יכולים לעזור להם לבחור מעלון. לכן, מה שכדאי לעשות זה להתייעץ עם בעלי מקצוע. כאשר מתייעצים עם בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום ומכירים אותו, יש סיכוי גבוה יותר ליהנות גם מהיתרונות של מעלון לכסא גלגלים.

כך בוחרים את המעלון הכי בטיחותית

הצבת השיקול הבטיחותי בראש סדר העדיפויות היא צעד ראשון בכיוון הנכון. בכל הנוגע לבחירה נכונה של מעלון לכסא גלגלים, צריך לבדוק למשל איך בדיוק הוא עובד וכיצד זה משפיע על הבטיחות של המשתמש. לאחר מכן, אפשר לברר לגבי עלויות של המעלון ועל מגבלות שיש בשימוש בו בתוך הבית או הבניין. דרך נוספת לבחור את המעלון הכי בטיחותי שגם יכול להתאים עבור בעלי כיסאות גלגלים היא לקבל עליו המלצות. כאן לא מסתפקים בנתוני המפרט בלבד, אלא בודקים מה חושבים הלקוחות הקודמים.

כתיבת תגובה