מי צריך שוקולד ממותג לאירועים?

30 ספט

מכל אירוע צריך מזכרת, לא משנה מה סוג האירוע, בר מצווה, חתונה או כנס רופאי שיניים, שוקולד ממותג יכול לשדרג את המזכרת מסתם משהו שישכח באוטו למשהו שכולם יזכרו – האם גם אתם יכולים להזמין שוקולד ממותג לאירוע שלכם?

הזמנת שוקולד ממותג לאירועים שונים בתור מזכרת הוא חשיבה מחוץ לקופסא. בזמן שכולם משאירים את האורחים עם מזכרות בנאליות ושגרתיות, האירוע שלכם נותן לאורחים הרגשה של יוקרה ושל מחשבה על הפרטים הקטנים. לאילו אירועים מתאים השוקולד הממותג?

שוקולד ממותג לאירועים ושמחות משפחתיות

הזמנתם את האורחים לבר מצווה, בת מצווה, חתונה או סתם אירוע משפחתי? אתם יכולים להשאיר להם מזכרת קטנה וטעימה עם מיתוג לפי רצונכם. השוקולד יכול להיות ממותג עם תמונה של החוגגים או תאריך האירוע או איחול להמשך החיים, כל מה שתרצו יכול להופיע על השוקולד. כך, במקום ללכת הביתה מהאירוע שבידם עוד סידור תפילה או עציץ, הם יכולים לקחת שוקולד מתוק. מי לא אוהב שוקולד?

שוקולד ממותג לאירועים רשמיים

גם באירועים רשמיים כמו כנסים מקצועיים או אירועי השקה של מוצרים בחברה מסוימת ניתן להשאיר מזכרת מתוקה שתשדרג את כל עניין המיתוג. אצל כולם ברכב כבר מונח היכן שהוא את שלל המזכרות הנדושות שממותגות עם לוגו החברה, עטים, פנקסים, ריחנים לאוטו, ולכן, הבחירה בשוקולד ממותג לאירועים כגון אלו, היא בחירה מקורית ומראה שישנה מחשבה מחוץ לקופסא. להתבלט בין כולם הוא אקט שיווקי די בסיסי, שוקולד ממותק יכול לעזור לכם להיות צעד אחד לפני כולם.

לסיכום, שוקולד ממותג לאירועים שונים יכול לשדרג את המזכרת שתחלקו לאורחים מסתם מזכרת בנאלית ומשעממת, למזכרת מקורית, בולטת, וכמובן, טעימה יותר מכולן.

כתיבת תגובה