טיולים בברצלונה והסביבה

10 אוק

ברצלונה היא עיר הבירה של קטלוניה. בשנים האחרונות הפכה ברצלונה להיות יעד תיירותי מועדף, מיליוני תיירים מכל העולם עורכים טיולים בברצלונה והסביבה. לעיר ברצלונה יש שפע של אטרקציות להציע לתיירים. בכתבה זו נתמקד בטיולים קצרים, בני כמה ימים באזור ברצלונה והסביבה ונמליץ על המקומות האטרקטיביים ביותר.

טיולים בברצלונה והסביבה – טיול בן יום אחד

טיול בן יום אחד ייתן לנו טעימה קלה מאוד אשר תעורר לנו את התיאבון לשוב ולטייל בברצלונה. אם נקלעתם לברצלונה למשך יום אחד בלבד, מומלץ לטייל בשדרות הרמבלה וברובע הגותי.

טיולים בברצלונה והסביבה – טיול בן יומיים

גם טיול בן יומיים אינו מספיק כדי לחוות מעט ממה שיש לעיר להציע. אפשרות אחת היא לחרוש את מרכז העיר ברגל, לפקוד את אתרי התיירות המרכזיים כמו שדרת הרמבלה, כיכר קטלוניה, הנמל, הרובע הגותי ופארק גואל.

 טיולים בברצלונה והסביבה הקטלונית

האפשרויות השנייה היא לבחור אתרים מומלצים ומועדפים, כדאי לקבל המלצות מחברים, ולכסות אותם באופן מקיף. ביום השני כדאי לצאת מחוץ לברצלונה ולטעום קצת מסביבה הקרובה של העיר.

טיולים בברצלונה והסביבה – המלצות לטיול בן שלושה ימים

שלושה ימים הם המינימום הנדרש כדי ליהנות ולהכיר את העיר ברצלונה ואת סביבתה הקרובה.

מומלץ לטייל בכיכר קטלוניה, להסתובב בשדרות הרמבלה, לעצור בדוכנים הרבים וליהנות ממופעי הרחוב של האומנים הרבים. אפשר לעצור במסעדות וליהנות מהמאכלים המסורתיים.

ביום השני נבקר ברובע היהודי, בארמון הממשלה הקתלונית, במוזיאון פיקאסו  ועוד.

ביום השלישי מומלץ לצאת מחוץ לעיר לבקר במנזר מונסרט, או לנסוע אל העיר חירונה ופיגארס. אפשר גם לנסוע לקוסטה בראווה ולשוב מאוחר בערב אל ברצלונה.

טיולים בברצלונה והסביבה

טיולים בברצלונה והסביבה

טיולים בברצלונה והסביבה – כמה המלצות וטיפים

 

בברצלונה יש הרבה מוזיאונים. אל תנסו לראות את כולם. כדאי לבחור שניים או שלושה מוזיאונים מומלצים, ליהנות ולהסתפק בהם.

טיולים בברצלונה והסביבה עבור חובבי הכדורגל משמעותם צפייה במשחק כדור רגל טוב. חובבי הפלמנקו יעדיפו לנצל את הזמן ולראות מופע פלמנקו מרהיב.

לא כדאי לבזבז זמן על קניות, ברצלונה אינה זולה. נצלו את הזמן לביקור באתרי תיירות פופולאריים.

כתיבת תגובה