מיכאל בן חמו

18 אוג

מיכאל בן חמו בדרך להישרדות

אין ספק שגיא זוארץ, מנחה התוכנית הישרדות, הוא אחד האנשים העסוקים ביותר בישראל, משום שהנה זה עתה סיימו לצלם את העונה הרביעית, את עונת אולסטארס והיא עדיין משודרת אצלנו מדי שבוע בערוץ 10, וכבר מצלמים את העונה החמישית של התוכנית, שתשודר ככל הנראה בחודשים הקרובים גם כן.

מיכאל בן חמו

את הליהוק לתוכנית של העונה הבאה ניסו לבסס יותר מבדרך כלל על יופי ואסתטיקה, אבל הסיפורים האישיים של המתמודדים הם אלה שיכולים בקלות לקבוע את איכות התוכנית, משום שהדרמה לא מספיקה. גם סיפורה של מיכאל בן חמו הוא מאלה שיבססו את הדרך שבה היא תוצג לאורך התוכנית, כמובן בהתאם לרצון שלה להביא את הסיפור הזה אל מול המצלמה.

לשרוד עם מיכאל בן חמו

הסיפור של מיכאל בן חמו הוא בהחלט אחד הסיפורים המעניינים ביותר שיהיו בעונה הבאה של הישרדות, משום שהמטען שהיא תביא איתה כנראה ויככב בכל סיטואציה שניתן יהיה להוביל באמצעות הסיפור הזה את הדרמה שלו.

אנחנו חייבים דרמה, כי הרי מדובר בתוכנית ריאליטי, שם אין תסריטים אלא סיטואציות והתמודדות של הכוכבים הללו עם כל האתגרים שהתוכנית תציב בפניהם. לכן, הכרת הדמויות והמטענים שלהם תיתן לנו, הצופים, את האפשרות לבחון כל משימה, כל אסיפה, כל הדחה וכל התבטאות בכליים שאנו כבר מכירים, כולל של מיכאל.

המשפחה של מיכאל בן חמו

הליהוק של מיכאל בן חמו היה קשור, בצורה כזו או אחרת לאחיה. שמו היה שלומי בן חמו, והוא היה בעל מזנון מקרית אתא. הטרגדיה קרתה כאשר אלמוני ירה למוות בשלומי, ובכך השאיר את התיק לא סגור.

העניין הוא ששלומי בן חמו היה מוכר למשטרה בגלל העיסוקים שלו בסמים והימורים, ולכן המשטרה מעריכה שהקשר של העיסוקים הללו לרצח היה פלילי. מיכאל עצמה עסקה כברמנית וגם כדוגמנית, מה שמוביל שוב לבחירת ההפקה במתמודדים האסתטיים לעונה הבאה, ואף הצטלמה לסלון הכלות המפורסם של ריקי דלאל.

הרצון של מיכאל בפרס

למתמודדים של הישרדות יש כמה מטרות. המטרה הראשונה היא הפרס הראשון, שמדובר בסכום כסף מאוד גבוה ועוד תוספות שוות ערך.

המטרה הנוספת היא הפרסום שמקבלים המועמדים מעצם היותם בתוכנית טלוויזיה, ואי אפשר לומר שאדם כמו מיכאל בן חמו לא ירצה לקבל את מנת הפרסום. אי אפשר לדעת מה הייתה התשובה אם הפרס היה קיים אבל הפרסום לא היה קיים. החיבור בין שני האלמנטים הללו הוא משמעותי ביותר.

כתיבת תגובה