אהבה ראשונה

26 אוג

אהבה ראשונה – לחיות כמו כולם

העולם היום מתחלק לשני חלקים מאוד ברורים. יש את החלק שחווה כבר אהבה ראשונה ויש את החלק שעדיין לא חווה את האהבה הראשונה שלו, ולא בדיוק יודע על מה מדובר. את האהבה הראשונה אנחנו לא יכולים לשכוח ויש מי שנושאים איתם כל החיים את המטענים החיוביים והשליליים שהטעינה אותם בהם האהבה הראשונה הזו.

אהבה ראשונה

לרוב מדובר בחוויה בלתי נשכחת ומאוד סוערת, משום שזוהי הפעם הראשונה שאנו מרגישים אחרת, שסדר העדיפויות שלנו משתנה ואפילו מתבלבל לו. החיים לפני האהבה הראשונה לא נראים כמו החיים שאחרי, כמעט בכל מובן אפשרי, משום שמדובר בשילוב של גוף ונפש, ולכן החלוקה המוגדרת הזו בין מי שעבר את זה ובין מי שעתידה לו התאהבות מרטיטת לבבות.

אהבה ראשונה – פרויקט של סלקום

חברת סלקום השיקה לאחרונה פרויקט מאוד מיוחד שנקרא אהבה ראשונה וניתן לראות זאת גם דרך המכשירים הסלולאריים שתומכים בטכנולוגיה הזו, וגם דרך האתר. מדובר ב-150 סיפורים שונים ומרגשים של צעירים שמספרים על האהבה הראשונה שהייתה להם, והדרך הכי טובה לספר את מה שקרה היא פשוט לשבת מול המצלמה ולתאר בפניה את השתלשלות העניינים.

המגוון הגדול של סיפורי האהבה הראשונה שמופיעים בפרויקט מהווים את הבסיס שעליו יכולים כל אחד ואחת לראות את עצמם, דרך המקרים השונים. מדובר ב-150 סיפורים השונים לחלוטין האחד מן השני, וכאשר כל אחד מהם טעון, מצד אחד, בדמויות שונות שחיות אורח חיים אחר, ומצד שני הסיפור הוא עדיין על אהבה, מילה שמכילה את כולנו ללא יוצא מן הכלל, וכל אחד ואחת יכלים להתחבר לסיפורים הללו, בדרכם שלהם.

לתעד אהבה ראשונה בקרב בני נוער

האחים ברק ותומר היימן אמונים על הפרויקט אהבה ראשונה של החברה הסלולארית, ובמשך מספר חודשים הם תיעדו את כל בני הנוער שמופיעים בפרויקט הזה. סגנונות האהבה שמסופרים הם מגוונים מאוד ומראים שכאשר מדברים על אהבה, אי אפשר לדבר על גבולות, על מין, על צבע ושפה.

הכל נע סביב הרגש הבסיסי שמניע אותנו, ועל אחת כמה וכמה בגיל ההתבגרות, שמחבר בין כל מספרי הסיפורים, אז כל ההורמונים מטלטלים אותנו לכאן ולכאן ולא משאירם אונו אדישים לתחושות שלנו לגבי בנים או בנות.

הכי חשוב – לאהוב זה לאהוב

החיבור של כל אחד ואחת מאיתנו לסיפורים הללו מגיע ממקום שונה ואנו יכולים לראות את עצמנו בסיפורים הללו, משום שאת אותה אהבה ראשונה אנו שומרים במקום מיוחד בלב, במקום שאליו אנו נרגיש בטוחים להיכנס בכל פעם שנרצה לשחזר את התקופה התמימה ביותר בחיים שלנו.

כתיבת תגובה