שולחן מנהלים

22 פבר

שולחן מנהלים הוא הפריט החשוב ביותר בכל משרד ובכל סביבת עבודה ארגונית או ביתית. שולחן מנהלים חייב להיות פונקציונאלי, יעיל מבחינת התפקוד היום יומי ומותאם לעבודה של שעות ארוכות.

כיום קיים מבחר עצום של שולחנות מנהלים במיטב העיצובים והמגמות הבינלאומיות, אותם ניתן לרכוש בחנויות של נגרים מקומיים ויבואנים או להזמינן דרך אחד מאתרי האינטרנט בתחום. אומנם לפני שרוכשים שולחן מנהלים, חשוב לעשות "שיעורי בית" ולקחת בחשבון את כל האלמנטים כמו אופי העבודה, סגנון המשרד ותקציב. לעיתים כדאי לקנות שולחן מנהלים קצת יותר יקר אך להיות בטוחים שה"שותף" שלכם לעסקים יביא תועלת אמיתית.

שולחן מנהלים – יעילות

בטרם רוכשים שולחן מנהלים חשוב למדוד את חדר העבודה ולפי גודלו לבחור את השולחן. שולחן ארגונומי גדול לא יתאים לסביבת עבודה צפופה ורק יקשה על התפקוד היומיומי, לכן, לעיתים כדאי לקנות שולחן מנהלים קטן אך להרוויח מקום בחלל. בשלב השני, יש לדאוג שהשולחן בכל זאת יהיה פונקציונאלי ויעשה את עבודתו בצורה היעילה ביותר.

שולחן מנהלים

שולחן מנהלים

 

מומלץ לבחור בשולחן שמתאים לגובה היושב לידו ולכמות הפריטים שנמצאים אצלו על השולחן, כמו מחשבים, מסכים, טלפונים, מכשירי קשר וניירת. בנוסף לכל אלה חשוב גם לדאוג לפרטי אחסון ויחד עם השולחן לקנות גם עגלות אחסון, ארוניות ומדפים.

שולחן מנהלים – נוחות

בזכות התפתחותה של הטכנולוגיה העובדת לא פעם לצד הרפואה, ענף הרהיטים מציע לנו מגוון עצום של פתרונות יעילים ונוחים לסביבת העבודה ארגונית או ביתית. היום, ישנם הרבה מאד רהיטים למשרד, ביניהם גם שולחן מנהלים, אשר עוצבו על סמך מחקרים אחרונים בתחום האורטופדיה.

שולחנות אלו הם לא רק יעילים, אלא גם מתחשבים בעובדה שהמנהלים מבלים לידם כמעט את רוב שעות היום והם זקוקים לתנאים הכי נוחים לישיבה ותפקוד פרודוקטיבי.

שולחן מנהלים איכותי

שולחן מנהלים איכותי

 

שולחן מנהלים – תדמית

שולחן מנהלים איכותי, מעבר להיותו פריט משרדי הכרחי לתפקוד היומיומי בכל סביבת עבודה, זהו גם פריט עיצובי המשפיע באופן לא מודע על החלטות הלקוח.

"אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני", זוכרים? כן, כן, שולחן מנהלים הוא זה שיעניק למשרד את התדמית המתאימה או לחלופין, יעניק לו תדמית לא רצויה ולא תואמת את אופיו. כך לדוגמא, שולחן מנהלים מסיבי מעץ אורן בצבעים כהים תואם בצורה מושלמת את אופי העבודה בפירמות רואי חשבון או בקרנות השקעה ותיקות, אומנם הוא בשום פנים ואופן לא מתאים לעסקים של פעילויות לילדים וקייטנות קיץ.

כתיבת תגובה