תקשור

8 מרץ

תקשור – מבוא

תקשור היא תופעה מדהימה. אנשים בעלי כוחות על טבעיים מסוגלים לחזות את העתיד, לשחזר גלגולים קודמים ולענות לנו על השאלות הכי בוערות בחיים. מה קשה לנו? מי יעזור לנו? מתי נמצא אהבה? איך להסיר עין הרע וכו…

תקשור

העידן המודרני

למרות, שבעידן היכולות הדמיוניות של הטלסקופ האמריקני בשם הבל והיכולות הנפלאות של המדענים האחראים על הפעלתו לפני כשלוש שנים של מאיץ החלקיקים הראשון בעולם, נושא התקשור נשמע קצת מופרח, אם לו לומר מיושן וחסר בסיס מדעי, אך קשה להתעלם מהעובדה כי גם נושא זה זוכה להתעניינות רבה בקרב מדענים המנסים לפצח את סודות הבריאה. כן, מסתבר כי תקשור זהו אחד הנושאים המרתקים והמסקרנים את דעתם של מדעני העולם ממגוון רב של תחומים: פסיכיאטריה, פיזיולוגיה וחקר המוח, תוך הצגת מחקרים אמפיריים המנסים לזרוע אור על נושא התקשור שטרם קיבל את ההכרה הראויה.

תקשור – מה זה אומר

תקשור זוהי אחת הדרכים הנפוצות והמקובלות לקבלת מסרים מישויות רוחניות עליונות ומיקומים המסייעים לנו להבין את התכנים הלא מודעים בחיינו. זו גם דרך לתקשר עם המדריך הרוחני שיש לכל אחד מאיתנו, בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא. מדריך רוחני או ישויות רוחניות אחרות, שלא יכולים להעביר לנו מסרים בשפה העברית או האנגלית המובנות לנו, מעבירים אותם בדרכים אחרות כמו חלומות, הערות או תקשור עם אנשים אחרים הנקראים מדיומים או מתקשרים. ישנם גם מקרים בהם ניתן לבצע את התקשור באמצעות ציור או כתיבה אינטואיטיביים.

תקשור – סוגי תקשורת

חייבים להבין שאין צורך להיפגש פיסית עם מתקשרים כדי לקבל ייעוץ. ניתן לערוך שיחת תקשור אונליין עם מומחים בכל שעה ביום. צריך פשוט לחפש את הטובים ביותר – מתקשרים מומלצים.

בין אם עושים את התקשור באופן עצמאי ובין אם מבצעים אותו באמצעות מתקשר, זהו מצב אנרגטי במהלכו "יוצרים קשר" עם אנרגיות עליונות ומבקשים מהם הכוונה בחיים. מרביתנו, מבלי שאנו אפילו מודעים לכך, עושים את פעולת התקשור במהלך כל לילה כשנשמתנו עולה לעולמות הרוחניים האסטראליים, שם היא פוגשת בישויות עליונות ואפילו בקרובי המשפחה שכבר לא בין החיים. אומנם לא כולנו זוכרים את המסרים מהחלומות ולא כולנו יכולים לנתח את המידע שקיבלנו בלילה. זו הסיבה שקיימת אפשרות לבצע תקשור באמצעות מתקשר מיומן, תוך שהוא נכנס למצב תודעה מיוחד במהלכו הוא מקבל מסרים אישיים עבורכם.

תקשור – איך לומדים

תקשור, על אף הדעה הרווחת כי זוהי תכונה מולדת, מדובר ביכולת אנושית אותה ניתן לפתח ולהביא לרמת מיומנות גבוהה. הרי כמו בכל שאר התחומים בחיים, כישרון בלבד לא מספיק ותמיד נדרשים גם למידה ואימונים. בתחום התקשור לא מספיק להיות כשרוניים, חשוב גם לפתח יכולות תקשור, כמו גם לא לשכוח את העצמה האישית. היום בארץ קיימים מספר גופים המציעים לכל החפצים ללמוד את יסודות התקשור, קורסים בנושא, שבסיומם ניתן לעשות תקשור אישי או תקשור עבור מישהו אחר.

כתיבת תגובה