שיקום הפה

19 אוג

למה צריך לעבור טיפול של שיקום הפה ?

טיפולי שיניים מתחלקים לסוגים רבים ומגוונים. חלקם טיפולים פשוטים ביותר וחלקם מורכבים עד מאד. בעולם של רפואת השיניים, אין ספק שאחד מהתחומים הדורשים את ההתמקצעות הגבוהה ביותר, הוא התחום של שיקום הפה. מדובר על תחום שיכול ממש לחולל נסים ונפלאות אצל הפה והלסת של המטופל. אבל למה בכלל נדרשים הטיפולים הללו? האם יש בהם חובה? מה הם מעניקים למטופל? האם יש להם רק ערך אסתטי או שיש להם גם ערך בריאותי? בואו ונסתכל קצת על היתרונות של טיפולי הפה והלסת השונים וכיצד הם עשויים להיטיב עימנו בהמשך הדרך.

היתרון האסתטי הנראה לעין

היתרון הראשון והברור של שיקום הפה הוא כמובן היתרון האסתטי. כולנו אוהבים לשמור על מראה של פה בריא ורענן, עם שיניים לבנות ומושלמות. אלא שלעתים מראה זה נפגם – בין אם כתוצאה מהזנחה בטיפול, תאונה, או טיפול אחר שפגם בו (כמו לדוגמה טיפול שורש). לכן, טיפולי שיקום הפה מאפשרים לכם למעשה להשלים את המראה החסר באמצעות פתרונות מלאכותיים – שנראים ממש כמו שיניים אמיתיות, בין אם מדובר על סתימות, כתרים, תותבות או שתלים לסוגיהם .

היתרון הבריאותי החשוב

חשוב להבין, כי טיפולי שיקום הפה הם לא רק בעלי ערך אסתטי נגלה לעין. יש להם גם ערך בריאותי חשוב מאד. ראשית לאדם שאיבד חלק ניכר משיניו, יש צורך ברור בהשלמה של השיניים באמצעות טיפולי שיקום הפה השיניים הבריאות מאפשרות לנו להמשיך ולתפקד כרגיל – עם לדבר בנוחות, וגם ללעוס ולאכול את המזון שמוגש לנו, כך מדובר על פונקציה חשובה מאד .

תמיד חשוב לזכור לברר את הפרטים הקטנים

לפני שאתם עומדים לעור טיפולי של שיקום הפה ויהא זה טיפול קצר ופשוט או ארוך ומורכב – תמיד בררו מה עליכם להכין ולעשות לקראת הטיפול. ברור גם מהן ההשלכות של הטיפול ומהו התהליך. הבירור הנ"ל הוא בעיקר עבורכם. כך תוכלו להיות רגועים לקראת טיפולי שיקום הפה, ולהבין את היתרונות שתפקידו מהם .

שיקום הפה

כתיבת תגובה