טנזניה

15 נוב

מקומות שאסור לכם להחמיץ במהלך הטיול ברחבי טנזניה

טנזניה היא גן עדן לחובבי הנופים והטבע וגם למי שאוהב טיולים הרפתקנים או למי שמעוניין בטיול ספארי מדהים. כשני מיליון בעלי חיים נודדים אל שטחיה של טנזניה במהלך השנה וניתן לחזות כאן במראות הנדידה המרהיבים ביותר בעולם. בנוסף לכך יש בטנזניה ימות, ביצות נהרות ומכתשים ואיך אפשר לשכוח את ההר הגבוה ביותר באפריקה שנמצא כאן, הר הקילימינג'רו. איך שלא נביט על כך טנזניה היא יעד מיוחד במינו במסגרת טיול לחו"ל ומציעה לתיירים הרבים אשר פוקדים אותה בשנים האחרונה מגוון מקסים של תרבות, מראות וטעמים שאין בשום מקום אחר בעולם.

השמורות המרהיבות ביותר של טנזניה

הפארק הלאומי סרגנטי הוא הגדול והמפורסם ביותר מבין כל הפארקים אשר נמצאים בשטחה של טנזניה. מסתובבות כאן חיות בר רבות וזה הוא אזור נפלא לטיול ספארי. עדרים  של גנות וזברות אשר עוברים כאן מספקים מראות עוצרי נשימה. מכתש נגורונגורו הוא ביתם של אריות ופילים, קרנפים ופלמנקו. שבת מסאי המתגורר כאן יספק למטיילים באזור הזדמנות לעקוב אחרי אורח החיים השבטיים שלא השתנה בהם דבר בכמה אלפי השנים האחרונות.

 

אתר התיירות המפורסם ביותר של טנזניה – פארק קילימנג'ארו

פסגת ההר קילימנג'ארו הניצב במרכזו של הפארק, מושך לכאן אלפי מבקרים מדי שנה ובזכותו נחשב הפארק הזה לאחד היעדים התיירותיים המפורסמים ביותר של אפריקה כולה. יערות הגשם שנמצאים מסביב להר מאכלסים מינים רבים של חיות. ההר עצמו לא קל לטיפוס ועל מנת לצאת לטראק בשטחו יש להצטייד בציוד רב ולהיות בכושר אופטימאלי. עבורם לאלה שאינה בכושר, קיימים מגוון מסלולים במדרונות הנמוכים יותר, בהם ניתן ליהנות ממסלולי הליכה קצרים יותר.

הפארק ארושה והאי זנזיבר

פארק זה קטן יחסית לפארקים אחרים של טנזניה, אך מאוד יפה ומגוון מבחינת צורות החיים הרבות המאכלסות אותו. נוסף, יש בשטחו מכתש אגמים והר מרו. האי זנזיבר מציע למטיילים חופים עם חול לבן ומים צלולים להפליא. מדובר על אחד היעדים הפופולאריים ביותר עבור הזוגות הטריים שמחפשים מקום רומנטי לנפוש בו.

כתיבת תגובה