נופש משפחתי בפירנאים

30 ינו

כל מי שחובב נופש פעיל (בניגוד לבטן גב באיזורי חוף שונים) מוזמן לבדוק את האפשרות של נופש משפחתי בפירנאים. כל מי שאוהב לצאת לטיולי שטח עם הילדים, לשהות בטבע וללון בכפרים קטנים וציוריים ולאכול במסעדות אותנטיות מקומיות עם אוכל ספרדי משגע, ולצאת לטיולים מסוגים שונים באחד המקומות היפים ביותר לצורך זה באירופה חייב להזמין נופש משפחתי בפירנאים.

מהו רכס הפירנאים?

רכס הפירנאים הוא שרשרת הרים המהווה גבול טבעי בין ספרד לצרפת המשתרע בין האוקיאנוס האטלנטי שבמערב ומסתיים בים התיכון שבמזרח. רוחב רכס הרים אלה מגיע למאה ק"מ במקום הרחב ביותר שלו, ולצורך ההשוואה הוא גדול כמה וכמה פעמים מכל איזור הגליל שלנו. נופש משפחתי בפירנאים מזמן אתכם ליער העד האחרון באירופה עם נהרות שוצפים ואגמים מרהיבים, גאיות ועמקים קסומים, כפרים עתיקים, פארקים ענקיים עם מסלולי טיולים מכל הסוגים ונסיכות אנדורה אחת שממוקמת במרום ההרים ובליבה מסלולי סקי לימות החורף המושלגים.

אטרקציות בהרי הפירנאים

נופש משפחתי בפירנאים מאפשר לכם ליהנות מכל מה שמשפחות אוהבות טבע מחפשות. האטרקציות הן רבות ובינהן תוכלו לינהות מאתרי טבע מרהיבים, מטיולים רגליים, טיולים עם רכבי שטח, טיולים על גבי סוסים או טרקטורונים וכדומה. גם שייט נהרות (ראפטינג) תוכלו לעשות בהרי הפירנאים וגם טיפוס מצוקים, גם אומגות ארוכות בפארקים הגדולים, גם ליהנות ממגלשת ההרים הארוכה בעולם, וגם מביקור בשווקים ציוריים של עבודות מלאכה ומוצרי מזון טריים.

את הטיול ניתן לעשות בתכנון אישי משפחתי, או להצטרף לטיולי שטח מאורגנים מהארץ עם עוד משפחות האוהבות סוג זה של טיולים עם הילדים. ההגעה להרים נעשית בטיסה לעיר ברצלונה שבספרד שמשם מתחילים רוב הטיולים בהרי הפירנאים.

כתיבת תגובה