טבעת יהלום

9 אוג

גם לכם מגיעה טבעת יהלום

כל אחד יכול להגשים את החלום ולרכוש לעצמו טבעת יהלום. טבעת מן הסוג הזה היא אביזר אופנה בולט השומר על מעמדו כבר מאות שנים. הטבעת מתאימה לגברים ונשים, אפשר לשלב אותה עם כל סגנון לבוש והיא עמידה מאוד לנזקים חיצוניים או פגעי מזג אוויר. הטבעת משובצת על פי העדפות הלקוח ואפשר להוסיף לה יהלום בטווח מחירים רחב. התכונות הקובעות כמה עולה טבעת יהלום הן משקל האבן, צבע היהלום, ניקיון ואיכות החיתוך.

טבעת יהלום

קטלוג טבעות מציג את כל הפרטים שכדאי לדעת לפני שבוחרים יהלום. הקטלוג מתייחס לצבע הזהב של הטבעת עצמה, אך הוא מציין גם את משקל היהלומים ואת צורתם. בעיקר נהוג להבחין בין טבעת עם יהלום עגול, פרינסס, טיפה, אמרלד, לב, אובלי או קושן. מעבר לכך, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי דירוג צבע היהלום וגם דירוג הניקיון. יש מקרים בהם לא ניתן לזהות הבדלים בין טבעות בעין בלתי מזוינת, אולם בכל מקרה רצוי להביא לידי ביטוי את היחס הנכון בין עלות ותועלת.


לא רק עבור הצעת נישואין

טבעת יהלום משמשת לרוב להצעת נישואין, אולם אפשר לרכוש אותה גם בתור מתנה לבן או בת זוג, במהלך אירועים מיוחדים או פשוט לרענון קופסת התכשיטים. מי שלא יודע איזה טבעת יהלום לבחור יכול להתרשם מקטלוג הכולל דוגמאות שונות, להתייחס בעיקר להבדלים בין השיבוצים וגם להשקיע בבחירת היהלום עצמו. בסופו של דבר, המראה של הטבעת נקבע לפי גודל היהלום ובהירותו.

לסיכום, יש תכשיטים שלא מאבדים ממעמדם ובהקשר הזה כדאי להזכיר טבעת יהלום. הטבעת היא חלק בלתי נפרד מתחום האופנה והתכשיטים וכיום ניתן לרכוש אותה במחירים נוחים, אטרקטיביים וכמובן משתלמים.

כתיבת תגובה