שיזוף בהתזה – לפני ואחרי

12 מאי

לפני ואחרי שיזוף בהתזה

ההכנות הנדרשות לפני שיזוף בהתזה מבטיחות תוצאות אופטימאליות לאורך זמן. כדאי לבחור היטב את מכון ההתזה, לשאול על ניסיון והסמכה ולברר לגבי אחוז החומר הפעיל בתוך החומר המותז על העור. יש להתרחץ ולנקות ביסודיות את העור כדי לגרום לספיגה אחידה של החומר. הניקוי צריך להתמקד בעיקר במוצרי טיפוח, איפור או קרמים. אפשר להתייעץ עם נציגי מכוני טיפוח וקוסמטיקה בכל מקרה של התלבטות, כדי לשמוע איך להשיג את הוצאות הטובות ביותר מהשיזוף. מעבר לכך, אין למרוח קרמים שעלולים למנוע את קליטת החומר על הגוף.

שיזוף בהתזה 2

מומלץ להסיר שיער לפני הביקור במכון שיזוף ולהגיע עם בגדים רחבים, קלילים ורפויים. בגדים אלו ימנעו חיכוך בין החומר לבין העור וישיגו את מטרת האחידות הרצויה. עוד מומלץ להשתמש בפילינג כדי להסיר את תאי העור המתים ולגרום לשיקום של העור. פיליניג משפר את רמת הקליטה של שיזוף בהתזה ואת עמידותו.

מה אסור לעשות אחרי שיזוף בהתזה?

רוב מכוני הטיפוח ממליצים לא להתקלח במשך 8 שעות אחרי שיזוף בהתזה. מטרת ההמתנה היא לאפשר ספיגה מלאה של החומר על הגוף, על אף שבמקלחת הראשונה בכל מקרה יורד קצת צבע. אלו השאריות של חומר השיזוף שלא אמור להיקלט על גבי העור. אין סיבה להיבהל מירידה של הצבע ובכל מקרה אפשר להתייעץ עם נציגי המכון לגבי תופעות לוואי מיוחדות.

אפשר להשתמש בקרם גוף אחרי הרחצה, לשמור על האחידות של שיזוף בהתזה ובמשך מספר ימים להתנגב בעדינות כדי להימנע משפשופים. חומר השיזוף אינו מכיל שמן או אלכוהול ולכן אינו מייבש את העור. השיטה מאושרת על ידי ארגוני בריאות בינלאומיים ואחרי השיזוף אפשר להתנהג בחופשיות, לרבות ביצוע פעילות גופנית.

כתיבת תגובה