מה לומדים במהלך קורס gmat?

24 אוק

קורס הכנה מקצועי הוא תנאי להשגת ציון גבוה במבחן gmat. הקורס נוגע בהיבטים שונים של מבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים והוא מועבר על ידי מרצים מנוסים ואנשי מקצוע. היתרון של הקורס הוא חשיפת טכניקות, שיטות ואמצעים לעמידה בלוח הזמנים של מבחן gmat. הקורס נערך במסגרת מצומצמת והוא מאפשר מעקב אחר קצב ההתקדמות האישי של כל תלמיד. מעבר לכך, במהלך קורס gmat לומדים על מבנה המבחן והמאפיינים הייחודיים שלו.
למידע נוסף עך קורס GMAT לחץ כאן.

הקורס מומלץ עבור סטודנטים שנמצאים במסלול לימודים או בעלי קריירה המעוניינים להרחיב את תחום הידיעות שלהם ולהשיג תואר שני במנהל עסקים. קהל היעד של הקורס כולל משתתפים מכל רחבי הארץ ובטווח גילאים רחב. עלות הקורס נעה בין מאות לאלפי שקלים, בהתאם למספר המפגשים. ברוב מוסדות הלימוד כולל קורס gmat גם אספקת חומרי לימוד וגישה לאתרי אינטרנט לצורך תרגול.

בחירת קורס יעיל

היעילות של הקורס נמדדת בסופו של דבר בציון שאותו מקבלים במבחן. ככל שהציון גבוה יותר, כך סביר להניח שמדובר על קורס הכנה יעיל. יחד עם זאת, לא כולם יודעים כיצד לבחור מלכתחילה קורס שיעלה את סיכויי ההצלחה שלהם במבחן gmat. כדי לעשות את זה יש צורך בהקפדה על מספר כללי מפתח.

הכלל הראשון לבחירת קורס יעיל הוא לא לוותר על קבלת המלצות. כדאי להתייעץ עם כמה שיותר משתתפים, סטודנטים ואנשים שעברו את הקורס. רצוי לתת עדיפות להמלצות אובייקטיביות ולנסות לתאם שיעור ניסיון בחינם וללא התחייבות. הכלל השני הוא לבחור קורס מעודכן שבו נעשה שימוש בחומרים אקטואליים. כך ניתן להתאים בין אופי הקורס לבין דרישות הועדה שבודקת את המבחנים. לבסוף יש לבחור קורס לפי יחס המרצים.

כתיבת תגובה