ללמוד אל מבחן g.m.a.t

1 ינו

מרבית מוסדות הלימוד במדינת ישראל לא דורשים ציון בחלק המילולי של מבחן ה- g.m.a.t כחלק מדרישות הסף לקבלה. אך למי מבינכם אשר מעוניין ללמוד במדינה כלשהי בחוץ לארץ תנאי הכרחי ללימודכם שם הוא ציון גבוה בחלק המילולי. לפני שאתם נרשמים לקורס g.m.a.t אנו ממליצים לכם לברר מה הן דרישות הסף האלמנטריות בקורסים וכן במסלולים אשר מעניינים אתכם. החלק המילולי במבחן ה- g.m.a.t ידרוש מכם עבודת הכנה מיוחדת במינה , מכיוון שהוא מיועד עבור מועמדים בעלי אנגלית שהיא ברמה של לפחות שפת אם. לנבחנים דוברי אנגלית, כגון: ארצות הברית, אוסטרליה או אנגליה ישנו יתרון ברור עליכם. הקורס שתירשמו אליו מבטיח את מלוא הפוטנציאל.
למידע נוסף על G.M.A.T לחץ כאן.

english-tests-australia-visas

מה כולל החלק המילולי של מבחן ה- g.m.a.t?

* בפרק המילולי של מבחן ה- g.m.a.t ארבעים ואחת שאלות ומוקצב לכם זמן לפתירתן שבעים וחמש דקות.

* הפרק המילולי הוא הפרק האחרון במבחן ה- g.m.a.t.

* הציון הממוצע למבחן הוא 28.

* בפרק המילולי שלושה סוגים של שאלות כלהלן: – שאלות הגיון; – שאלות תיקון משפטים; – שאלות הבנת הנקרא. יש לענות על תשובה נכונה מבין חמש אפשרויות.

* הציון בפרק המילולי נעים בין אפס ל- שישים, אך למעשה הציון המקסימלי הוא חמישים ואחת.

סוגי שאלות בחלק המילולי של מבחן ה- g.m.a.t:

* שאלות הגיון – הן מציגות טיעון לוגי ויכולות לבקש להחליש או לחזק אותו, למצוא בו פגמים או לזהות מה הן ההנחות הסמויות עליהן הוא נשען.

* שאלות תיקון משפטים – בהן נתון משפט אשר כולו או מקצתו מסומן בקו. עלולה להיות טעות דקדוקית או סגנונית. אתם צריכים לבחור למעשה את התשובה שתיצור את המשפט הנכון ביותר, דהיינו משפט ברור והגיוני, וללא טעויות דקדוקיות.

 

 

כתיבת תגובה