נומרולוגים מומלצים

23 דצמ

מהי נומרולוגיה?

נומרולוגיה היא שיטה המייחסת למספרים משמעות מיסטית ואנרגטית. על פי השיטה, מאחורי כל מספר יש "אנרגיה" מסוימת שאותה הוא מייצג. כיום, משתמשים בנומרולוגיה לצורך חקר תכונות האופי של אדם, אפיון האישיות שלו, ופתרון בעיותיו בעיקר באמצעות השוואת אותיות שמו לערך הגיאומטרי שלהן, וחיבור הערכים הגיאומטריים עד לכדי מספר חד ספרתי, או חיבור ספרות תאריך הלידה עד לקבלת המספר החד ספרתי. כיום, אנשים רבים נעזרים בנומרולוגים מומלצים להכוונה נכונה של חייהם, ועזרה בקבלת החלטות בצמתים משמעותיות בחיים.

הניתוח הנומרולוגי עוזר לנו להבין את עצמנו!

קיימים הרבה מאוד נומרולוגים שניתן לפנות אליהם, אך הם לא בהכרח נומרולוגים מומלצים שמתאימים לצרכים ולרצונות שלנו. בעזרת ניתוח נומרולוגי ניתן לקבל הרבה מאוד מידע שעשוי לעזור לנו בהחלטות משמעותיות בחיים שלנו – ניתוח נומרולוגי יכול לעזור לנו בהחלטה על תחום לימודים, מקצוע ואפילו ייעוץ זוגי. בניתוח הנומרולוגי, המספרים 1-9 מבטאים תכונות אופי, פוטנציאל בתחומי עיסוק, התאמה זוגית וכן הלאה. למעשה, לכל ספרה יותר מ50 פרשנויות שונות, מהן נוכל ללמוד על האדם, אופיו וכיצד עליו לפעול בסיטואציות שונות בחייו. נומרולוגים מומלצים וטובים, יכולים גם לעזור בפתרון בעיות וייעוץ כיצד מומלץ להמשיך הלאה.

בחירה בנומרולוג הנכון, תוכל להועיל רבות לחיינו!

בשוק ישנו מגוון רחב של נומרולוגים מומלצים, אבל לא כל נומרולוג שמתאים לחברה הטובה מהלימודים שלנו, או לבחור שאנחנו רואים כל יום במשרד, מתאים גם לנו. למצוא את הנומרולוג המתאים זה לא פשוט, אבל בחירה נכונה של נומרולוג תוכל להועיל לנו בהבנה עמוקה של עצמנו, של הבעיות בחיינו, ושל הדרכים הכי יעלות ומהירות לפתרון. נומרולוג טוב יהיה גם איש סוד קרוב, לו נספר את החששות הגדולים ביותר שלנו והסודות הכמוסים ביותר שלנו.

כתיבת תגובה